1400-02-09 12:14
1032
0
74377
قائم مقام جوانان امور استان های شورای وحدت کشور؛

جوانان آماده تشکیل دولت جوان حزب اللهی/ حضور 1200 فعال اجتماعی جوان در شورای وحدت گلستان

سعادتی، گفت: جمعیت جوانان استان گلستان به 1200 نفر رسیده که با توجه به اینکه در 90 درصد استان های کشور جمعیت جوانان شورای وحدت تشکیل شده در آینده بسیار نزدیک این جمعیت در کشور به 25 هزار نفر خواهد رسید.

حمیدرضا سعادتی فر در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مانیفست حرکتی انقلاب در 40 سال آینده انقلاب خواهد بود تشکیل دولت جوان حزب اللهی از مهم ترین خواسته های فعالان جوان در انتخابات پیش رو است.

مسئول کمیته جوانان شورای وحدت گلستان با بیان اینکه اعتماد به نیرو و تفکر جوان از مهم ترین معضلات بدنه اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری زمانی می توانیم با توان بیشتری رو به جلو حرکت کنیم که قوت جوانی در کنار تجربه گذشته قرار گیرد.

وی، افزود: در طلیعه ای که قرار داریم همه اقشار و گروه های کشور باید در کنار یک دیگر قرار داشته باشند تا انقلاب را به مقصود خود یعنی تشکیل تمدن نوین اسلامی برسانند.

قائم مقام جوانان امور استان های شورای وحدت کشور با اشاره به اینکه در 12 شهرستان گلستان نماینده جوانان شورای وحدت مشخص شده، ابراز کرد: جمعیت جوانان گلستان به 1200 نفر رسیده که با توجه به اینکه در 90 درصد استان های کشور جمعیت جوانان شورای وحدت تشکیل شده در آینده بسیار نزدیک این جمعیت در کشور به 25 هزار نفر خواهد رسید.

سعادتی یکی از معضلات کشور را استفاده مقطعی از جوانان دانست و یادآورشد: در برخی از مقاطع از جوانان استفاده ابزاری می شود در صورتی که اگر بها به آن ها داده شود می توانند اهداف بلند مدت را به مرحله اجرا برسانند.

وی، ادامه داد: در حال حاضر شورای وحدت و کمیته جوانان کشور گزینه اول آن ها آیت الله رییسی است چرا که وحدت حول محور ایشان به خوبی می تواند شکل بگیرد و سیستم های کشور را می توانند به سوی جوانگرایی سوق دهند.

قائم مقام جوانان امور استان های شورای وحدت کشور، گفت: در کمیته جوانان شورای وحدت دبیران کل دیگر احزاب نیز حضور دارند که می تواند به همگرایی بیشتر جوانان در راستای تشکیل دولت جوان حزب اللهی کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.