1400-01-06 14:49
937
0
73841
امام جمعه گرگان:

لزوم احصا و برطرف کردن موانع «تولید»در کشور /ترکمن صحرا به خوبی در برابر توطئه دشمن مقاومت کرد

آیت الله نورمفیدی گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و رفع موانع الزاماتی دارد که باید آنها را احصا و در اشکال مختلف برطرف کرد.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نخستیم نماز جمعه گرگان در سال جدید ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و رفع موانع الزاماتی دارد که باید آنها را احصا و در اشکال مختلف برطرف شود.

وی با اشاره به توصیه های اکید مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر و تاکید ایشان بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، افزود: امسال ایشان باردیگر به تولید تاکید کردندکه نشان می دهد باید کیفیت محصولات تولیدی داخلی را افزایش داده و بتوانیم در بازارهای جهانی مشتری جذب و با دیگر رقبا رقابت کنیم.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: اقتصاد ایران در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا رتبه ۱۸ را به دست آورده نشانه خوبی از وضعیت اقتصاد ایران دارد، هرچند به تنهایی نشانه ای از مطلوب بودن اقتصاد کشور نیست.

به گفته نورمفیدی؛  رتبه ۱۸ ایران نشانه ای از رفاه مطلق و معیشت خوب مردم ایران نیست اما بیان گر مزیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه اقتصاد کشور است.

نماینده ولی فقیه درگلستان در ادامه  در مورد انتخابات ریاست جمهوری و توصیه رهبری اشاره و تاکید کرد: افرادی وارد عرصه انتخابات شوند که از مسئولیت‌های یک رئیس جمهور آگاه بوده و توان قرار گرفتن در این جایگاه را داشته باشند.

نورمفیدی  اذعان کرد: کسی کاندیدای ریاست جمهوری شود که مشکلات کشور را بدانند و برای آنها راه حل داشته باشد؛ شناخت مشکلات و رفع موانع آنها کار ساده ای نیست.

هوشیاری مردم جلوی توطئه های دشمن را در قضیه گنبدکاووس گرفت

وی با اشاره به وقوع حادثه در یکی از روستاهای گنبدکاووس و ابراز تاسف از آن، تاکید کرد: به مسئولان و متولیان تذکر داده شده که در اسرع وقت براساس قانون و شرع محاکمه و مجازات های معین اجرا شود.

نورمفیدی اذعان کرد: خیلی ها در خارج و حتی داخل کشور سعی کردند از این حادثه برای رسیدن به مقاصد خود بهره‌برداری کنند اما هوشیاری مردم جلوی توطئه های عوامل را گرفت.

امام جمعه گرگان در خاتمه گفت: از همه ترکمن صحرا به ویژه علما و ائمه جمعه، فرهیختگان و جوانان این منطقه تشکر می‌کنم که تسلیم جوسازی و تحریکات خارجی و درونی نشدند و با مقاومت و خویشتن داری اجازه ندادند اوضاع متشنج و استان دچار مشکلات اجتماعی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.