1399-12-09 12:01
542
0
73439
معاون اول رئیس جمهور :

۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در روستاها پرداخت شد/اشتغال 280 هزار نفر تاکنون

معاون اول رئیس جمهور گفت: برای ایجاد اشتغال در روستاها، ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته که تاکنون ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

به گزارش گلستان ما، اسحاق جهانگیری امروز (نهم اسفندماه) در آئین بهره برداری از طرح تولیدی و اشتغالزایی روستایی گلستان،  اظهارکرد:  با تایید مقام معظم رهبری ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به اشتغال روستایی اختصاص یافت و خوشبختانه تاثیر مناسبی در اشتغال کشور داشت.

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه  اختصاص داده شده  که زمینه اشتغال ۲۸۰ هزار نفر را تا کنون فراهم آورده و البته روند ارائه این تسهیلات همچنان ادامه دارد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: هر آنچه روستای اشتغالزای عطاآباد در مسیر توسعه اشتغالزایی نیازمند است به آنها تخصیص داده خواهد شد و همچنین تلاش می کنیم جاده دسترسی این روستا نیز بهبود یابد.

وی بیان کرد: اقدام مردم روستای عطاآباد باید برای روستاهای کل کشور نمونه باشد تا آنها نیز اقدام به اشتغالزایی ارزنده ای که این مردم انجام دادند ، بپردازند.

جهانگیری گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تعداد روستاهای برخوردار از گازرسانی رشد کرده و از ۱۴ هزار روستا به ۳۵ هزار روستا رسیده است.

در این مراسم شرکت تجارت گستر ترکمن خزر تولید کننده ورقهای سیمانی و الیافی بدون آزبست (برای سقف ساختمان) با برند گلستانیت به بهرداری رسید.

این شرکت در زمینی ۳.۵ هکتاری واقع در شهرک صنعتی پنج پیکر بندر ترکمن و در سوله ای ۴۵۰۰ متری و با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارتومان افتتاح شد.

شرکت تجارت گستر ترکمن خزر  اشتغال ۵۵ نفر را فراهم کرده و تولید روزانه۱۲۰ تا ۱۴۰ تنی را داراست.

همچنین طرح توسعه شرکت در زمینه تولید  دیوارها و نمای ساختمان سیمانی (سمنت بورد) با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۷۰ نفر انجام خواهد شد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.