1399-11-03 16:14
815
0
72778
امام جمعه گرگان:

دستاوردهای نظامی کشور ذخیره بزرگ دفاعی ماست/موشک های ایرانی تا قلب اسرائیل برد دارند

امام جمعه گرگان گفت: دستاوردهای امروز نظامی کشور ذخیره بزرگ دفاعی ماست و همواره باید برای بروز کردن آنها تلاش شود.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: در دو هفته گذشته شاهد رزمایش‌ها و اتفاقاتی در ایران بودیم که توسط ارتش انقلابی و سپاه مقتدر انجام شد.

وی با بیان اینکه رونمایی های از تجهیزات نظامی ما باید به دشمنان بقهماند که ایران در کجا قرار گرفته است، افزود: طی 10 روز اخیر صدها پهپاد رونمایی شد، بخصوص سه پهپاد کرار، ابابیل و سیمرغ به وسیله ارتش جمهوری به نمایش در آمد که قابلیت‌های زیادی دارد و نشان داد قدرت پهپادی ایران از قدرت‌های برتر جهان است و در منطقه حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه باردیگر اقتدار بی نظیر ایران رابه نمایش گذاشت.

نومفیدی اذعان کرد:دستاوردهای امروز نظامی کشور ذخیره بزرگ دفاعی ماست و همواره باید برای بروز کردن آنها تلاش شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادیدر کشور گفت:  باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا قدرت دفاعی برای کشور مهم است.

امام جمعه گرگان تاکید کرد:موشک ها ی ایرانی تا قلب اسرائیل  برد دارند و قدرتمند هستند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته ناو بندر مکران رونمایی شد که مانند شهر بسیار بزرگ بر روی آب است و امکانات خوبی را از قبیل بیمارستان، محل فرود هلیکوپتر و غیره دارد و می‌تواند سه ماه بدون کمک در دریا مشغول دریانوردی شود.

وی بیان کرد: رزمایش‌های دیگری توسط ارتش در اشکال مختلف زمینی و دریایی و غیره انجام شد و دنیا را متعجب کرد و همه اینها مصداق آیه شریفه «خودتان را قوی کنید» است و این دستور خداوند است تا در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد شود .

امام جمعه گرگان اذعان کرد: ما با کسی سر دعوا نداریم و همه اینها به خاطر این است که از خودمان و همپیمانان محافظت کنم و این عین عقل است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.