1399-10-21 18:41
1107
0
72575
گرگیچ خبر داد؛

برنامه ریزی مجمع مشورتی جمعی از معتمدین و نخبگان سیستانی برای انتخابات آتی

نوزدهمین نشست مجمع مشورتی جمعی ازمعتمدین و نخبگان سیستانی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، گرگیج دبیر وسخنگوی مجمع فرهیختگان سیستانیها در نوزدهمین نشست این مجمع اظهار داشت: از آنجایی که محور اصلی این مجمع در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در امر انتخابات مثل انتخابات گذشته، مشارکت حداکثری در انتخابات اتی می باشد؛ ضمن در نظر گرفتن شایسته سالاری و گزینش و معرفی شایستگان سیستانی؛ باید ملاک اصلی انتخاب افراد، تقوا، معتقد و متعهد به آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا باشد.

وی افزود: در راستای سایر معیارهای انتخابات افراد در شوراهای اسلامی شهر و روستا کمیته ایی متشکل از ( دکتر نورا،دکتر مهماندوست، مهندس شهرکی، محمد اذری و جناب خمر ) تشکیل تا در جلسه اتی، ریز معیار ها و شاخص های عمومی و اختصاصی  را در مجمع ارائه کنند.

گرگیج ادامه داد: در خصوص برنامه نشستی که نمایندگان مجلس به ویژه دکتر منتظری بصورت مستمر با مجمع دارند؛ تقسیم بندی مشکلات و راه کارها در سطح ملی، استانی، حوزه انتخابیه و بویژ مشکلات همشهریان ساز و کار مناسب با تهیه بانک اطلاعات تهیه و تنظیم شود.

وی به فضای مجازی نیز اشاره داشت و تصریح کرد: در خصوص موارد مطرح شده در فضای مجازی پس از بیات دیدگاهها، ضمن پرهیز از حواشی، فضای مجازی بعنوان یک فرصت دیده شود.

دبیر وسخنگوی مجمع فرهیختگان سیستانیها تاکید کرد: ساز و کار مناسب در راستای تبلیغ تلاشهای نظام و مقابله جدی با دشمنان خارجی و ایادی آنان در داخل تهیه و به تصویب مجمع برسد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، علی اصغر سالمی مدیر کانال چهره های سیستانی گزارش کوتاهی ازفعالیتهای خویش ارائه داد که مورد تایید مجمع قرار گرفت و وی به عنوان عضو جدید مجمع از شهرستان علی اباد کتول پذیرفته شد.

همچنین در جلسات قبلی نیز آقایان حاج رضا قائم مقام ،دکتر فراهی ،مهندس شهرکی ، مهندس اعتماد نسب ،حاج اقاجلالی نسب ،حاج آقا شهریاری ،حاج آقا پیری زاده جناب اکبریان ،جناب شیخی نژاد ،حاج محمد بزی ، جناب خمر آقای همراه،جناب رضاسنچولی باتصمیم اعضا مجمع به مجمع اضافه شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.