1399-10-14 13:11
493
0
72448
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمن از طریق نفوذ به دنبال ضربه به انقلاب است/تذکرچندباره رهبری درباره نفوذ

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تذکر عمیق رهبر انقلاب در این سالها بارها شاهد بودیم چرا که متاسفانه با غفلت مسئولین نفوذیها برای آسیب به انقلاب رخنه کردند و ورود رهبری باعث شده تا به امروز انقلاب استحاله نشود و جلوی نفوذ دشمنان گرفته شود.

به گزارش  گلستان ما؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ظهر امروز در گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع (بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ) اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه و نفاق است که در فتنه 88 آن را دیدم و دستهای پنهانشان که این فتنه را ماه ها مدیریت کرد.

وی ادامه داد:  اگر نمی توانیم دست های دشمنان را ببینیم باید به کسی که نسبت به دشمن شناخت و آگاهی کامل دارد اعتماد کنیم و آن ولایت فقیه است که در سال 88 در 9 دیماه تجلی یافت.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مولفه های انقلاب اسلامی اشاره  و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه اصولی استوار است و یکی از مولفه های آن استکبار ستیزی است و با همین خصیصه امریکا  با پیروزی انقلاب از کشورما اخراج شد .

 وی اذعان کرد:  انقلاب اسلامی نمی تواند از آرمان های خود دست بکشد چرا که دچار تغییر ماهیت می شود، استکبار جهانی نیز تا زمانی که خوی استکبار ستیزی دارد قابل مذاکره و ارتباط نیست.

ولی نژاد با بیان اینکه  انقلاب اسلامی اندیشه و تفکر است، بیان کرد: اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزها است و با تفکر انقلاب اسلامی با استکبار و ظلم می توان مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه بشر همواره به دنبال عزت خواهی است، خاطرنشان کرد: مکتب اسلام به ما آموخت که در مسیر عزت بجنگیم حتی اگر جان بدهیم که در واقعه عاشورا در تاریخ ثبت شد، در مکتب انقلاب اسلامی ادامه یافت  و اکنون بار دیگر حاج قاسم آن را بازخوانی کرد که هیچگاه تسلیم زور نباید شد.

 ولی نژاد  درباره نفوذ هم گفت: در انقلاب اسلامی از نفوذ دشمن و غفلت آسیب دیدیم زیرا دشمن در لباس دوست وارد می شود و به ظاهر دلسوزانه عمل می کند و با توجیه هدف خود از هر وسیله  ای برای ضربه زدن استفاده می کند که باید مراقب  بود.

وی نفوذ را اهرم فشار دشمن دانست و تاکید کرد: تذکر عمیق رهبر انقلاب در این سالها بارها شاهد بودیم  چرا که متاسفانه با غفلت مسئولین نفوذیها برای آسیب به انقلاب رخنه کردند و ورود رهبری باعث شده تا به امروز انقلاب استحاله نشود و جلوی نفوذ دشمنان گرفته شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات  اسلامی گلستان رسانه خط مقدم  مبارزه هستند و تا زمانی که زور فرهنگ به دشمن برسد نیازی به حضور نظامی نیست لذا باید با صف بندی رسانه ای، بصیرت افزایی و روشنگری جلوی نفوذ دشمن از ابتدا گرفته شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.