1399-04-04 14:46
987
0
69140
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس:

گره گشای مشکلات مدیریت جهادی است/ مشکل جدی کشاورزی گلستان فقر در حوزه صنایع تبدیلی است

منتظری، گفت: گره گشای مشکلات ما مدیریت جهادی است که در تعریف رهبری جهاد یعنی تلاش در حالی که مانعی پیش رو است باید سنگری فتح شود.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری ظهر امروز در همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب که در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: گره گشای مشکلات ما مدیریت جهادی است که در تعریف رهبری جهاد یعنی تلاش در حالی که مانعی پیش رو است باید سنگری فتح شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه گلستان دارای هشت اقلیم جغرافیایی است، خاطرنشان کرد: هر اقلیم ظرفیتی محسوب می شود که باید از این ظرفیت بهتر استفاده کنیم، تولیدکنندگان ما نباید به دستاوردهای کنونی قانع شوند.

وی، افزود: امروز بخش قابل توجهی از کشاورزان بر مبنای سلیقه کشاورزی می کنند در صورتی که کشت ها باید مطابق با نیاز باشد تا آنچه تولید می شود درست استفاده شود.

منتظری، ابراز کرد: باید الگوی کشت را شروع کنیم، مشکل جدی گلستان فقر صنایع تبدیلی است، خام فروشی خوب نیست ما در استان باید فهرستی از محصولات راهبردی را احصا کنیم به تناسب آن به صنایع تبدیلی بیندیشیم قرار است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به افق 1404گفت: در این افق ما 10 صنعت تبدیلی خواهیم داشت چرا که ما استان کشاورزی هستیم باید صنایع ما مرتبط با کشاورزی باشد و در کنار این موضوع ها باید به بحث آموزش کشاورزان نیز به صورت جدی توجه شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.