1394-03-25 09:42
1556
2
16175
از درخواست حذف مالیات تا آرزوی تکرار خرداد در زندگی ایرانیان؛

حواشی تولد دو سالگی دولت یازدهم در گلستان/ دولت مظلوم روحانی !

مراسم تولد دو سالگی دولت یازدهم روز گذشته با عنوان «همایش حماسه سیاسی ۲۴ خرداد» در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو، در این مراسم متولی برگزاری همایش «ستاد مردمی» معرفی شده بود که با حضور حسن صادقلو، استاندار گلستان و آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز همراه بود.

پس از پخش کلیپ انتخاباتی حسن روحانی، دبیر ستاد گرامیداشت این مراسم پشت تریبون رفت و گفت: «دولت روحانی دولتی است که اعتبار خویش را از منویات مقام معظم رهبری گرفته است» که این جمله با تشویق حضار در مراسم همراه شد.

دولت مظلوم روحانی!

دشتیان، دبیر ستاد گرامیداشت این مراسم دولت روحانی را در جملات کوتاه وصف می‌کرد که هر بار مورد تشویق حضار قرار می گرفت وی در رابطه با خصوصیات این دولت گفت: «دولت روحانی به پشتوانه حمایت مردمی به دنبال استحکام نظام است، بجای حاشیه سازی و تنویر افکار به فکر کار و تلاش است، با رعایت خطوط قرمز در حال تعامل با دنیاست، دولتی که مظلوم است، دولتی که مظلوم‌ترین دولت‌ها بعد از پیروزی انقلاب است، تمرکز بر منابع ملی دارد نه مواضع تند و نادرست، به دنابل برگزاری انتخابات قانونی با حضور همه سلایق است».

از درخواست حذف مالیات تا آرزوی تکرار خرداد در زندگی ایرانیان

پس از وی صابر خدادادی به عنوان فعال اقتصادی پشت تریبون رفت و با بیان اینکه رکود حاکم بر بازار به صورت کامل برطرف نشده است، خواستار کم کردن مالیات و عوارض شد.

در ادامه رادمهر به عنوان مسئول کمیته اقوام سخنرانی کرد و بیان داشت: «24 خرداد نقطه عطفی در تاریخ اصلاحات کشور بود و امیدواریم خرداد و خردادها در زندگی ما ایرانیان تکرار شود».

برگشت به عقلانیت با روحانی

مجد احمدی دیگر سخنرانی بود که به بیان نظرات خود پرداخت و انتخاب دولت روحانی را برگشت کشور به مسیر عقلانیت خواند.

علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم سکان اداره این دانشگاه را به دست گرفت نیز گفت: نمی‌گذاریم عده ای در دانشگاه رخنه کرده و مانع حمایت ما از دولت شوند.

استاندار گلستان سخنران بعدی بود که با لحنی تند گفت: اگر عده ای تشنه قدرت پر رویی سیاسی کنند بسیاری از نگفته‌ها را خواهیم گفت.

آیت الله نورمفیدی سخنران آخر این مراسم بود که دولت روحانی را دولتی انعطاف پذیر خواند و برای آن آرزوی موفقیت و توانمندی در رفع مشکلات کشور کرد.

این مراسم با حضور برخی چهره‌های دانشگاهی نظیر علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، فرهاد یغمایی، رئیس دانشگاه گلستان، آرین ساطعی، رئیس دانشگاه آزاد گرگان و صفرقلی خواجه دنگلانی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی گرگان 3 و برخی دیگر همراه بود.

در پایان مراسم نیز بار دیگر کلیپ انتخاباتی روحانی پخش شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرائی

سلام علیکم :متاسفم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازهم باندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-03-25 19:32
کامرانی

بی صبرانه منتظر نگفته های استاندار هستیم ، مگه چیز دیگری باقی مانده که تاکنون به مردم نگفته باشید ؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-03-26 05:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.