1394-03-13 15:57
1703
0
15599
مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

تیم مذاکره کننده توافق نهایی خود را با الهام از گزاره برگ ملت ایران انجام دهد

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت:تیم مذاکره کننده با الهام از گزاره برگ ملت ایران که خواست خانواده معظم شهدا و مردم است قاطعانه بر اصول خود ایستادگی نماید.

به گزارش گلستان ما، علی لشکر بلوکی در گفتگو با خبرنگار «دانشجو سلام»؛ با بیان اینکه باید منافع و عزت کشور در توافقنامه هسته ای رعایت شود گفت: اگر این موارد رعایت نشود این توافقنامه مصداق،توافق بد است و یک قرارداد تحمیلیاستعماری،غیرقانونی و نامشروع است که همانگونه که در گزاره برگ ملی ایران آمده است "در این صورت هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت خطوط قرمز نظام را ندارد".

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مسیر مذاکره را گشودند،افزود:رهبر هوشیار و حکیم انقلاب اسلامی با نرمش قهرمانانه برای اتمام حجت با دشمنان  و از بین بردن بهانه های آنان مسیر مذاکره را گشودند،اما 12سال مذاکره و گفتگو و باز گذاشتن درب مراکز هسته ای به روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتیازات تاکنون ثابت کرده است که دشمن به دنبال حل مسئله ، نیت و اهداف دیگری درسر می پروراند.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول مذاکرات هسته ای بویژه طی دو سال گذشته ثابت کرده است که عهدشکن و غیرقابل اعتماد است،اذعان کرد:قرارداد الجزایر در مذاکرات مرتبط به افغانستان و عراق،معاهدات آمریکا با دیگرکشورها مثل لیبی و کره شمالی،تعهدات تجاری با چین و حتی قرارداد سالت2 با روسیه،همانگونه که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند موید این مطلب است.

وی در ادامه تصریح کرد: آنها حتی در مذاکرات اخیر هم نارو زدند و با وجود اینکه هیئت ایرانی با صرفه نظر کردن از بعضی حقوق امتیازات مهمی به آنها داد آن نمک نشناس ها با انتشار گزاره برگ آمریکایی که به گفته وزیر امور خارجه ایران،فکت شیت آمریکایی ها دروغ است،زیر همه توافقات زدند.

وی با بیان اینکه این واقعیت های غیرقابل انکار ایجاب میکند که همیشه مراقب حیله ی آمریکای عهدشکن باشیم،افزود:آنها بارها نشان داده اند که اگر در قراردادی امتیازات را بدهیم و دریافت امتیازات متقابل را به شرط و شروط و یا زمان آینده موکول کنیم قطعا زیر تعهد خود خواهند زد لذا تنها راه اطمینان بخش این است که تبادل امتیازات بین طرفین همزمان باشد و به آینده و شرط و شروط موکول نشود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعالی پیشرفت کشور در سایه ی اسلام و تامین امنیترفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی استگفت: همه میدانیم که امروز پیشرفت کشورها در ابعاد مختلف و تامین رفاه مردم از جمله در تولید انرژی پاک و سالم افزایش محصولات کشاورزی رقابت پذیریتولیدات صنعتی،درمان بیماری های صعب العلاج،توسعه سلامت بهداشت ودستیابی به علوم و فناوری های نو مستلزم در اختیار داشتن فناوری هسته ای است.

وی باوجود اینکه ملت ایران با هوشمندی این نیاز را درک کرد،گفت:نخبگان و دانشمندان زیادی دست بکار شدند و باوجود تمامی تحریم های علمی،فنی و اقتصادی با خون دل های فراوان،هزینه های زیاد و تقدیم شهدایی بسیار ارزشمند بالاخره به این فناوری دست یافتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.