1394-02-30 15:34
1502
0
14942
نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی :

هیچوقت اجازه بازدید از مراکز نظامی به آژانس داده نخواهد شد/ هیچ لزومی برای بازدید نمی بینیم

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات عراقچی که در تائید ادعای آمانو بیان شد، گفت: طرح این مسئله هیچ ارتباطی با اعتماد سازی ندارد و ما هیچوقت اجازه بازدید از مراکز نظامی را به آژانس نمی دهیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سلیمان عباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اذعان به این مطلب افزود: این ادعا بهانه ای برای ارزیابی توان نظامی ایران است و تیم مذاکره کننده باید بداند که بازدید از مراکز غیر هسته ای خصوصا مراکز نظامی برای کسب اطمینان از صلح آمیز بودن دانش هسته ای ایران هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به سفر چند روز گذشته خود به الجزایر اضافه کرد: با توجه به شناختی که رئیس مجلس الجزایر از ایران و رهبر ایران دارد در دیدار با وی این مسئله را مطرح کردم که در بحث انرژی هسته ای  ایران و ملت ما به فتوای مراجع و رهبر معظم انقلاب که فرموده اند ما به دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز هستیم پایبند خواهد بودو این فتوا برای ملت ما بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد ولو اینکه این سلاح رایگان در اختیار ما قرار گیرد ما طبق این فتوا حاضر به قبول آن نیستیم.

عباسی تصریح کرد :ما شرعا و قانوا خود را مکلف می دانیم که به دنبال سلاح هسته ای نباشیم حال طرف مذاکره کننده می خواهد این مسئله را بپذیرد یا نپذیرد ما اجازه این بازدید را به آنها نخواهیم داد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.