1394-02-09 21:54
1669
0
13983
حجت الاسلام منصوري :

امروز استكبار قصد دارد از طريق علم به اعتقادات ما ضربه بزند

امام جمعه بندرتركمن تاكيدكرد: امروز استكبار با تمام توان خود قصد ضربه زدن به نظام و اعتقادات اسلامي را دارد و در صدد است از  طريق علم به اعتقادات ما ضربه بزند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه بندرتركمن در همايش نهضت مطهر در گرگان اظهاركرد : معلمي فقط به كد پرسنلي در آموزش و پرورش نيست و هركسي كه چيزي را به ديگران آموزش مي دهد معلم است .

وي با بيان با تاكيد براينكه شهيد مطهري به واقع فردي گوهرشناس بود، افزود: ايشان نابغه قرن بود و براي يادگيري از علماي بزرگ پيشتازي مي كرد و حتي براي آموزش تابستان ها كه همه به تعطيلات مي روند براي آموزش ديدن به اصفهان مي رفت.

حجت الاسلام منصوري با اشاره به 3 خصوصيت شهيد مطهري تصريح كرد: شهيد مطهري براي ورود به دانشگاه توسط اساتيد برجسته مورد امتحان قرار گرفت كه بعد از امتحان اساتيد گفتند نمره اي بالاتر از بيست نداريم كه به ايشان بدهند.

وي با بيان اينكه شهيد مطهري متناسب بازمان و موقعيت موجود اقدام به نگارش كتاب هاي مختلف كرده است ، گفت : مباحث و موضوعاتي كه در آن زمان ايشان نوشته اند به گونه اي است كه امروز هم كاربرد دارد و با شرايط فعلي هم قابل لمس است.

امام جمعه بندرتركمن تاكيدكرد: امروز استكبار با تمام توان خود قصد ضربه زدن به نظام و اعتقادات اسلامي را دارد و در صدد است از  طريق علم به اعتقادات ما ضربه بزند.

وي با بيان اينكه غربي ها تلاش مي كنند كه بگويند رنگ سياه افسردگي مي آورد، افزود: به اعتقاد ما چادر مشكي موجب عظمت است شب سياه است و خدا در قرآن مي فرمايد شب براي آرامش قرار داديم.

حجت الاسلام منصوري خاطر نشان كرد : اگر چنين موضوعي صحت داشته باشد بايد اكثر خانم هاي چادري ما افسردگي داشته باشند چرا چنين چيزي نيست.

وي با اشاره به اينكه اكثر افرادي كه از حجاب دوري مي كنند و كم حجاب هستند دچار افسردگي بيشتري نسبت به خانواده هايي هستند كه حجاب چادر را انتخاب كرده اند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.