1394-02-08 06:17
1342
0
13924
نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه:

استانی شدن انتخابات مجلس موجب ضایع شدن حقوق شهر و روستاهای کوچک می‌شود

نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات مجلس موجب ضایع شدن حقوق شهر و روستاهای کوچک می‌شود.

به گزارش گلستان ما، دکتر عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه در خصوص استانی شدند انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح با امضا جمعی از همکارانم در خانه ملت مطرح و کلیات آن مورد تصویب قرارگرفته است.

وی افزود: این طرح در مهلت قانونی در صحن علنی موردبررسی و در نهایت به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر این حقیر به‌عنوان یک نماینده؛ استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اشکالاتی است که یکی از موارد موجب ضایع شدن حقوق شهر و روستاهای کوچک و کم شدن ارتباط مردم و قشرهای ضعیف جامعه با نمایندگان خود می‌گردد.

رجبی خاطرنشان ساخت: با عنایت به فرمایشات امام خمینی (ره) و دغدغه و تأکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مسئولین کشوری مبنی بر ارتباط با مردم و حضور در میان قشرهای مختلف با تصویب و اجرایی شدن طرح استانی این خواسته کمرنگ خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: انشا الله صرف‌نظر از هر نظری آن چیزی اتفاق بی افتد که خدمت‌رسانی به مردم قدرشناس که وظیفه‌ای سنگین بر دوش نماینده است تسهیل و موجبات آرامش و آسایش و همدلی و هم‌زبانی محقق گردد.

انتهتی پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.