1394-01-30 09:06
1105
0
13463
نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی:

برخی کشورها نگران محبوبیت ایران در جهان اسلام هستند /عربستان بازیچه دست استکبار است

نماینده مردم گنبد در مجلس گفت: برخورد برخی کشورها نسبت به جایگاه و منزلت ایران بخاطر ضعف این کشورها در مقابل محبوبیت ایران در بین ملل جهان است و آنها نگران افزایش محبوبیت ایران در جهان اسلام هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سلیمان عباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود: بی ارزش خواندن پاسپورت ایرانی از سوی این کشورها نیز نمی تواند خدشه ای به اقتدار کشور ما وارد کند چرا که بسیاری از مردم جهان نظام جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مقتدر و ارزشمند می شناسند و احترام خاصی برای ملت ما قائلند.

وی همچنینی در خصوص جنایات عربستان با اشاره به رفتار غیرانسانی و غیراخلاقی در فرودگاه جده اذعان کرد: این مسئله در مورد حجاج در جایی که خانه امن الهی است نباید هیچگاه اتفاق می افتاد و امیدواریم عربستان پی به اشتباه خود ببرد و خاطیان را مورد مجازات قرار دهد.

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: حمله عربستان به یمن نیز شرایط سختی را برای عربستان به وجود خواهد آورد و عربستان بداند با این اقدام اتحاد اسلام و مسلمین و اعراب را به هم خواهد زد.

عباسی اظهار کرد: این اقدام عربستان شرایط را برای ورود اسرائیل و آمریکا در منطقه بیشتر فراهم می کند که باعث آسیب کشورهای اسلامی بخصوص یمن می شود و در نهایت آنها به عربستان نیز رحم نخواهند کرد.

وی با عنوان این مطلب که عربستان بازیچه دست استکبار شده است افزود: بعد از رسیدن آنها به اهداف خود، مرحله بعد خود عربستان است و قطعا وقتی آنها به اماکن زیارتی و قبور ائمه در عراق رحم نمی کنند به خانه خدا هم جسارت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یمن مقتدرانه در مقابل حملات ایستادگی کرده و عربستان شکست سختی می خورد و مردم یمن درس بزرگی را به عربستان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.