1393-12-06 02:54
1837
1
10998
دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان:

ملت منتظر اقتدار دستگاه قضا در برخورد با مهدی هاشمی است

ایمان علیمحمدی گفت: قوه قضائیه اقتدار خود را باصدورحکم رحیمی به ملت نشان داد ،ما انتظار داریم در برخورد با مهدی هاشمی نیز با شجاعت درمدت زمان کوتاهی حکم را صادر نماید.

به گزارش گلستان ما به نقل از «دانشجوسلام»؛ ایمان علیمحمدی درخصوص برخورد دستگاه قضا با پرونده مهدی هاشمی گفت: جامعه دانشگاهی ضمن قدردانی از اقتدار دستگاه قضا درخصوص صدورحکم معاون اول احمدی نژاد،خواستار شجاعت و اقتدار درپرونده  مهدی هاشمی نیز شد.

قوه قضائیه تحت تاثیرغوغاسلاری های صاحبان قدرت و ثروت قرارنگیرد

وی تصریح کرد: ملت انتظار دارد همه دربرابر قانون برابر باشند و درصورت تخلف مسئولین و آقازاده ها با آنان همانند مردم عادی برخورد قاطع شود نه اینکه با واسطه مساله حل شود و درقالب اینکه فلانی فرزند رییس جمهور سابق و ...است و مجازات وی به مصلحت نظام نمی باشد، زمینه فرار وی از مجازات فراهم شود این گونه برخوردها، فقط موجب دلسردی و عدم اعتماد ملت به دستگاه قضا خواهد شد.

نباید اتهامات آقازاده با وساطت آیت الله نادیده گرفته شود

علیمحمدی اظهار کرد: ملت با اعتمادی که به دستگاه قضا دارد ؛منتظر مجازات  و برخورد جدی بامهدی هاشمی است ،نباید با وساطت آیت ا.. مساله حل و فصل شود بلکه باید دادگاه مهدی هاشمی علنی و مردم درجریان اتهامات وی قرار گیرند و شفاف سازی صورت گیرد.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان درپایان گفت: باتوجه به اتهامات مهدی هاشمی،پیش بینی می شود حکم این آقازاده بالطبع سنگین تر از رحیمی باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی-خان ببین

این آقاپشتش گرمه

0
0
پاسخ
1393-12-06 04:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.