1394-07-22 08:03
2911
0
22000
صبح امروز رخ داد؛

مرگ دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور گالیکش در اثر سانحه تصادف / راننده فرار کرد

یکی از دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور گالیکش صبح امروز مقابل این دانشگاه تصادف کرد و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، چگونگی حادثه را از رییس اورژانس 115 شهرستان گالیکش جویا شدیم که گفت: راننده خودروی پرایدی از سمت روستاهای کوهستانی شهرستان گالیکش به سمت این شهر در تردد بوده که ساعت 9:45 مقابل درب این دانشگاه ضمن انحراف به چپ در لاین مخالف با این دانشجوی دختر به نام (س.ق) برخورد کرده است.

کیومرث یحیی افزود: بلافاصله پس از تماس به اورژانس 115 گالیکش نیروها به محل اعزام شدند و فرد مصدوم که 25 سال سن داشته را به بیمارستان مینودشت انتقال دادند.

به گفته یحیایی این دختر دانشجو از بیمارستان مینودشت به بخش آی سی یو بیمارستان مطهری گنبد انتقال داده‌شده اما به دلیل جراحات وارده عملیات بازیابی فایده‌ای نداشته و وی فوت‌شده است.

گفتنی است خودروی پراید سفیدرنگ به گفته شاهدان عینی پس از تصادف از محل متواری شده است و نیروی انتظامی در حال بازبینی فیلم وقوع حادثه از دوربین‌های این دانشگاه هستند تا بتواند راننده خودرو را شناسایی کند.

مدتی قبل نیز عده‌ای از دانشجویان به نحوه عبور و مرور خودروها از مقابل این دانشگاه و عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط آن‌ها گلایه‌مند بودند و خواستار رسیدگی به این موضوع.

به گفته رییس اورژانس 115 گالیکش تصادف دیگری رأس ساعت 12:30 امروز بین خودروی پراید و موتورسیکلت ابتدای خیابان شهید منتظری گالیکش باعث مصدومیت راکب موتورسوار به نام (م.م) 31 ساله شد.

به گفته یحیایی این موتورسوار با مصدومیت ترومای ستون فقرات و سر به بیمارستان مینودشت اعزام شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.