1394-07-20 14:36
1441
1
21916
در شهرستان بیرجند رخ داد؛

حمله جماعت چماق به دست به دفتر سایت انتشار دهنده توهین‌های اصغرزاده + تصاویر

پس از انتشار توهین های اصغرزاده در دانشگاه بیرجند ، جماعت چماق به دست به دفتر خاورستان حمله ور شدند و پس از توهین و فحاشی دفتر را به هم ریختند

به گلستان ما به نقل از خاورستان  پس از انتشار توهین های اصغرزاده در دانشگاه بیرجند ، جماعت چماق به دست  به دفتر  خاورستان حمله ور شدند و پس از توهین و فحاشی دفتر را به هم ریختند . به دلیل خراب شدن سیستم ها در خبررسانی خاورستان  اختلال صورت گرفته است.

علی رغم اینکه  انتشار بخش اول سخنان اصغرزاده بر بسیاری از طرفداران وی گران آمد و به دفتر خاورستان و خبرنگاران آن  حمله ور شدند  اما خبرنگاران خاورستان همچنان بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف که وظبفه اصلی یک سایت اطلاع رسانی است اصرار می ورزند و بخش دوم و پایانی اظهارات افراطی و تند اصغرزاده در جلسه دیشب تالار ولایت دانشگاه بیرجند بر روی خروجی سایت قرار می گیرد .

پس از پخش نماهنگی که در خصوص اصلاحات و اظهار نگرانی از وضعیت سران فتنه بخش دوم سخنرانی اصغرزاده آغاز شد .

ما حتی رهبری و ولایت فقیه را در چارچوب قانون می پذیریم

نماینده مردم تهران در مجلس سوم  در این قسمت از صحبت هایش با بیان اینکه مبنای اصلاح طلبان قانون است، گفت: ما حتی رهبری و ولایت فقیه را در چارچوب قانون می پذیریم.

اصغر زاده خاطر نشان کرد: آقای روحانی هم در سیاست خارجی و هم در سیاست داخلی ناچار است که با برنامه حرکت کند و نمی تواند بگوید وزرا کار خودشان را می کنند.

وی افزود: دولت روحانی نسبت به کارآمد کردن نظام و اینکه جمهوری اسلامی دچار بحران سوء مدیریت و نتیجه مطلوب نشود باید برنامه داشته باشد.

حمله اصغرزاده به صداوسیما

نماینده مردم تهران در مجلس سوم در بخش دیگری از صحبت هایش به صداوسیما هم حمله کرد و گفت: در انتخاباتی که دست و پای یک عده ای را ببندند و رادیو تلویزیون در اختیار یک عده ای خاص باشد و از صبح تا شب افراد اصلاح طلب را ترور شخصیت کنند چگونه یک انتخابات آزاد خواهیم داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم ابراز داشت: شما ببینید بلایی که صدا و سیما بر سر مردم آورده است چگونه است ما یک صدا و سیما داریم و 37 سال است که در حلقوم آن پول میریزیم و آنوقت وزیر ارشاد مملکت عنوان می کند که 71 درصد مردم ماهواره نگاه می کنند واقعا این خاک را بر سر چه کسی بریزیم؟

اصغرزاده با بیان اینکه کدام کارخانه دار و صاحب یک بنگاه اگر محصول آن جواب ندهد به کارش ادامه می دهد؟ گفت: صدا و سیمای ما با بودجه میلیاردی به گونه ای عمل می کند که خواست همان گروه اقلیت تندرو است.

وی افزود: صدا و سیما به هیچ وجه اجازه نمی دهد اصلاح طلبان و اکثریت جامعه و دولت روحانی برای بهبود و آگاهی جامعه از آن استفاده کنند.

شورای نگهبان با این نظارت استصوابی اش سر همه را می زند

اصغرزاده در بخش دیگری از صحبت های خود به شورای نگهبان هم حمله کرد و افزود: شورای نگهبان که با این نظارت استصوابی اش سر همه را می زند و نمی گذارند که کاندیدهای حداکثری ما وارد میدان شوند و این درحالی است که می توانیم حرف بزنیم و دفاع کنیم و ایستادگی کرد مانند مجلس سوم

اقای روحانی نباید از زیر بار مسئولیت رفع حصر سران فتنه شانه خالی کند

اصغر زاده در ادامه سخنان خود به رفع حصر عناصر فتنه 88 پرداخت و گفت: آقای روحانی غیر از عرصه ی اقتصاد یک وظیفه ی اصلی دیگری را نیز دارد و شک نکیند، زیرا وی رئیس جمهور مملکت نه فقط رئیس دستگاه جمهوری و اداری است بلکه رئیس خلق می باشد و طبق قانون اساسی آقای رئیس جمهور نفر دوم کشور می باشد و حق دارد مجری قانون اساسی باشد و باید بر تمام نهادها نظارت کند.

وی گفت: آقای روحانی نمی تواند از زیر این مسئولیت شانه خالی کند و بگوید که قوه ی قضائیه به من ربطی ندارد و نمی تواند نسبت به حصر موسوی و کروبی سکوت کند

حمله اصغرزاده به آستان قدس رضوی

اصغر زاده ادامه داد: آستان قدس رضوی که به اسم امام رضا(ع) درآمد زایی می کند و ثروت زیادی دارد،حداقل وظیفه ای که دارد این است که بخش محروم جامعه خراسان را تامین کند.

وی افزود: مسئول آستان قدس رضوی نه مالیات می دهد و نه کنترل می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم گفت: خیلی از نهادها کنترل نمی شوند آنوقت دولت باید به سر خودش بزند که وقتی بخواهم یارانه های مردم را بدهم از کجا باید تأمین کنم که باید از بخش تولید و هزینه های عمرانی بزنم تا این 45 هزار تومن مردم را بدهد.

اصغرزاده گفت: ما دچار یک فساد ساختاری در اقتصاد هستیم و این فساد باعث شده است که بخش عظیمی از اقتصاد در زیر زمین و پنهان باشد.

وی با بیان اینکه در همه جای دنیا می دانند که ما چقدر درآمد نفتی داریم و چقدر پول بلوکه شده داریم و ما نامحریم؟ افزود: برای اینکه دولت روحانی دستاورد سیاست خارجی خود را که همان برجام می باشد را تثبیت کند باید دست به مبارزه بزند.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم ابراز داشت: دولت باید دست به مبارزه ی بنیادی برای شفاف کردن حوزه های اقتصادی بزند و اگر این کار را نکند پول های غیر شفاف و دزدیده شده در عرصه ی انتخابات به روی صحنه می آید و برای بسیج گروه های خودجوش و به هم زدن جامعه خرج خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم با بیان اینکه خاتمی برگ برنده ی روحانی است، افزود:آقای خاتمی یک امتیاز است نه تنها برای دولت روحانی بلکه برای کل نظام می باشد و آقای هاشمی نیز همینطور.

اصغر زاده خاطر نشان کرد: آقای روحانی وظیفه ی مبرمی دارد به عنوان رئیس جمهور که از قانون اساسی و حقوق شهروندی حمایت کند و نمی تواند دولت روحانی به بهانه رفع مشکلات اقتصاد خود را به ندیدن بزند.

وی با بیان اینکه دولت در ایجاد یک فضای دموکراسی سازی جامعه برای اینکه مردم در انتخابات مشارکت آزادانه تری داشته باشند مسئولیت دارد، تصریح کرد: دولت روحانی ناچار است تا شرایطی ایجاد کند و به خاطر اینکه رای مردم را گرفته است یک شرایط آزادتر و سالم تری را فراهم کند.

اصغر زاده ابراز داشت: مبنای انتخابات آزاد بر این است که جامعه به یک آگاهی کامل برسد و  مردم بتوانند بشناسند و گروه ها بتوانند به راحتی شعارهای خود را مطرح کنند.

وی اظهار کرد: دولت نمی تواند عنوان کند چون من بی طرف هستم از عرصه خارج شود بلکه نسبت به اتفاقاتی که در انتخابات آینده رخ خواهد داد مسئولیت خواهد داشت و این ناشی از قانون اساسی است.

مجلس خبرگان مهمتر از مجلس شورای اسلامی است

نماینده مردم تهران در مجلس سوم با بیان اینکه امیدوارم مردم ایران در ماه های پیش رو و ماه های نزدیک به انتخابات یک تصمیم قاطع بگیرند، گفت: مجلس خبرگان به مراتب مهمتر از مجلس شورای اسلامی است.

اصغرزاده با بیان اینکه نگویید مجلس خبرگان مال یک عده ای است که به ما ربطی ندارد تصریح کرد: نگویید مجلس خبرگان مال یک عده پیر و پاتال است.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان نمایندگان ملتند برای تعیین رهبر مملکت که شاید نگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم خاطر نشان کرد: کاظمی یک هم شهری و روحانی خوش فکر خراسان جنوبی به من پیغام داد و گفت می خواهم برای مجلس خبرگان وارد میدان شوم و آیا فکر می کنید که بنده را تأیید صلاحیت کنند؟ که در جواب گفتم متاسفانه نمی گذارند افراد خوش فکری چون شما بیایند.

اصغرزاده تصریح کرد: در خصوص خبرگان رهبری همه باید شرکت کنیم و به کسی رأی دهیم که در مقابل تفکرات تندرو بیاستد و تندرو تفکری است که از ابتدای انقلاب متولد شد و گفت اصلا رهبر احتیاج به رأی مردم ندارد.

وی گفت: ما افرادی را وارد مجلس خبرگان می کنیم که آن ها کشف کنند رهبر چه کسی باشد.

اصغرزاده ابراز داشت: در خبرگان رهبری فکر نکنید درها بسته است بلکه  می توان به کسی رأی داد که متعادل تر، به قانون اساسی معتقد و به حقوق ملت بیشتر توجه داشته و فاصله ی آن با جناح تندرو بیشتر باشد.

وی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد و اگر در آینده یک مجلس قدرتمند و مدافع حقوق ملت نباشد همین توافق را بهانه ای برای محاکمه روحانی و ظریف خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم خاطر نشان کرد: اگر مجلس آینده شرایط اجرای توافق را ایجاد کند و تحقق شعارهای اقتصادی را به ثمر برساند چرخ مملکت بر روی مدار عقلانیت و خرد جمعی خواهد افتاد و این چیزی است که جامعه از نان شب به آن بیشتر محتاج است.

اصغرزاده گفت: دست خودم را به سوی جنبش های دانشجویی دراز می کنم و از آن ها خواهش می کنم که به سمت تحریم و قهر کردن و کنار کشیدن نروند.

کاندیدای ما در سال 92 هاشمی و خاتمی بود / روحانی متعلق به ما نبود

اصغرزاده افزود: اتفاق سال 92 به دنبال اعتراضی که در عملکرد 8 سال دوره احمدی نژاد بود، افتاد و این بود که از کوچکترین روزنه استفاده کردند.

وی ادامه داد: کاندیدای ما آقای هاشمی و آقای خاتمی بود وقتی نگذاشتند وارد عرصه ی انتخابات شوند به ناچار مجبور شدیم که بگوییم عارف به نفع روحانی کنار رود. 

نماینده مردم تهران در مجلس سوم ابراز داشت: روحانی که متعلق به ما نبود، خواستگاه وی جریان اصولگرا بود و عضو جامعیت روحانیون مبارز و در طول یک هفته آقای عارف و روحانی که نفر پنجم و ششم نظر سنجی ها بودند مردم پیام را گرفتند و متوجه شدند که چطور می توانند جلوی وضعیت خراب مملکت را بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم افزود: متاسفانه دولت آقای روحانی این ضعف را دارد و این به این دلیل است که صدا و سیما، رادیو و تلویزیون، تریبون های عمومی و نمازجمعه و همه ی گروه هایی که به نوعی به جریان اصولگرا متصل هستند دارند بمباران می کنند و به مردم می گویند که این توافق نامه ترکمانچای و عهدنامه ی گلستان است.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم ابراز داشت: مهمترین مشکل و چالشی که روحانی در ماه های آینده دارد این است که چگونه بتواند از دوران پسا توافق در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور استفاده کند.

اصغرزاده اظهار داشت: اگر 120 میلیارد دلاری که در خارج بلوکه شده و به ایران برگردد و نصفش سهم گروه هایی که مانند قبل زندگی می کردند بشود و بخواهند آن را غارت کنند، چیزی به ملت نمی رسد.

وی با بیان اینکه پایه های یک اقتصاد سالم شفافیت است و کجای این مملکت شفافیت وجود دارد؟خاطر نشان کرد: بخش مهمی از اقتصاد این مملکت زیر زمین است زیرا مالیات نمی دهد و کنترل نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم گفت: هنوز ما گمرک داریم،گمرکی که کنترل نمی شود و اسکله های قاچاق داریم و هنوز گروه ها و بنگاه هایی وجود دارد که به لحاظ فعالیت اقتصادی کنترل پذیر نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم خاطر نشان کرد: اینکه فکر کنید بنشینید و یک شوالیه ی اصلاح طلبی از آسمان می آید و می شود کاندیدای شما، این امکان نیست.

اصغرزاده در پایان از رئیس دانشگاه تشکر کرد و  تصریح کرد: اگر آقای خلیلی ( رئیس دانشگاه ) و محمدی تلاش نمی کردند نمی گذاشتند این جلسه را برگزار کنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر

شما گفتمانتان گفتمان چوب وچماق است ما حتی رهبری و ولایت فقیه را در چارچوب قانون می پذیریم این جمله کاملا درست است مگر شما به آن اعتقاد ندارید؟

0
0
پاسخ
1394-07-21 05:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.