1394-06-20 12:02
3664
1
20333

فیروزه محمد زمانی، افتخار ورزش گرگان در گلف ایران + تصاویر

دارنده مدال طلای بانوان آسیا در رشته گلف گفت: برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیا یی و جهانی تلاش و عزم راسخ را می طلبد و اینکه در این زمینه باید فدراسیون را بادادن راهکار مناسب با درک شرایط موجود کشور مان کمک کرد.البته خود متوليان فدراسیون بخواهند از ایده های تازه و راهکار های مختلف چکیده های این ورزش استفاده کنند. 

به گزارش گلستان ما ؛ فیروزه محمد زمانی تاکید کرد: امیدوارم که فدراسیون با شایستگی جزو تشکیلات موفق کشور قرار گیرد.

کاپیتان سابق و شمالی الاصل تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال؛ آیا فضا و امکانات در استانها ی کشور مهیا شده است که این رشته گسترش یابد، عنوان کرد : در صورت تامین امکانات و بسترسازی محیطی، گلف متحول تر خواهد شد، و در گوشه ای از کشورمان استعداد های نهفته وجود دارد که در این زمینه نیز دلسوزان واقعی آستین بالا بزنند و چهره های مستعد را کشف و تقویت کنند. 

golestanema27

وی افزود :اولین زمین گلف حدود 90 سال پیش در مسجد سلیمان استان خوزستان ایجاد شد ودر حال حاضر تنها یک زمین گلف چمن تقریبا استاندارد در کشور داریم. البته علاوه بر این چند زمین خاکی در استانها یی همچون اصفهان، تبریز، مشهدو خوزستان وجود دارد.

زمانی خاطر نشان کرد :اخیراً فدراسیون اعلام کرده است که برنامه 4 ساله توسعه و گسترش گلف در ایران را براساس سیاست های کلی ورزش کشور و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام بدهد.

قهرمان مسابقات آسیایی هندوستان و پاکستان ادامه داد :توجه به راهبردهای اصلی، تقویت زیر ساختها، استفاده از ظرفیت های موجود بخش های خصوصی، شناساندن گلف وتقویت رسانه ای آن، توجه به بخش بانوان، تقویت منابع مالی، توجه به بخش آموزش و استعداد یابی، استفاده از حامیان مالی قوی، تقویت مسائل و جایگاه بین المللی و ارتقا رنکینگ جهانی و آسیایی و گرفتن کرسی های بین المللی نکته های مهمی هست که می بایست متوليان فدراسیون آنها را مدنظر قرار دهند.

golestanema27

اولین بانوی ایرانی دارای مدرک بین الملل گلف اظهار داشت :باتوجه به این که گلف از 2016 وارد المپیک برزیل می شود، فدراسیون این موضوع را باید در نظر داشته باشد که به این رقابت هاورزشکار اعزام کنیم و برای کسب مدال وافتخار خیز برداریم و نه اینکه بعنوان توریست به آنجا سفر کنیم.

گفتنی است ؛فیروزه محمد زمانی که سالها درتهران سکونت دارد، متولد شهرستان گرگان می باشد. وی چند پیش یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 را در زادگاهش بر پا کرد و نقش مدرس کلاس را ایفا کرد.وی بارها در مصاحبه های خود به اهل گرگانی بودنش افتخار می کند.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

rezaee

چی شد ! چرا اصول را فدای فروع می کنید ؟حجاب اسلامی هم رعایت شود خیلی بهتر است .حفظ حجاب مهمتراست یا گلف که یک ورزش غربیه ؟

0
0
پاسخ
1394-06-21 03:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.