1394-03-02 05:50
1485
0
15043
کاظم جلالی در مینودشت:

دشمن با تداوم مذاکرات به دنبال محدود کردن دانش هسته ای است / شهید حسینی چهره ای است که از قلب و ذهن نرود

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن با ادامه دادن تحریم ها و مذاکرات درصدد محدود کردن دانش و انرژی هسته ای است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، کاظم جلالی، شامگاه پنجشنبه، در مراسم یادبود نماینده شهید سید منصور حسینی گفت: شهید حسینی چهره ای است که از قلب و ذهن نرود. همانا کسانی که مسیر شرف و حقانیت را طی کردند مانند شهیدان در ذهن ماندگارند. همه چیز در این دنیا فانی است جز ذات اقدس الهی که هرکس خود را به اقیانوس معنویت برساند، بقا خواهد داشت.

نماینده چهار دوره مردم شاهرود در مجلس گفت: معیار انسانیت در دردمندی انسانهای دیگر است و اگر بر این اساس و معیار فطرت حرکت کنیم باعث بقا خواهد شد.

وی افزود: آنچه امروز ما را در دنیا پیروز کرده است رمز قدوسی انقلاب است و رمز قدوسی در سه بخش شامل انگیزه الهی، وحدت و تمسک به ولایت است.

جلالی افزود: انگیزه الهی همان چیزی است که در اوایل انقلاب دیده شد، یعنی کسی که به دنبال پست و مقام و سیاست نبود و به دنبال خدمت به مردم بود. باید این انگیزه الهی حفظ شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمن بر طبل اختلاف زده است و اختلافاتی بین مسئولین داخلی، ادیان و بین مسلمانان و غیرمسلمانان راه انداخته است تا از مسائل اصلی جامعه که همانا مسائل بیکاری جوانان تحصیل کرده، خشکسالی، آمار وخیم طلاق، فقر و غیره غافل شویم و اختلاف مسئله اصلی ما شود.

جلالی تصریح کرد: قرن ها است است شیعه و سنی در کنار هم و با هم زندگی کردند و گاهی چنان این تعاملات نزدیک است که فراموش می شود چه کسی شیعه و چه کسی سنی است ولی امروز دشمن تخم نفاق در جهان پراکنده است تا ذهن مسلمانان از موضوع اصلی که همانان اسرائیل است غافل شود.

وی ادامه داد: دشمن از این تفرقه، سه هدف را دنبال دارد، انحراف ذهن مسلمانان از اسرائیل، بیزینس فروش سلاح و آزمایش سلاحهای مختلف خود توسط فروش به دیگر ملت های جهان و حرکت اقتصادی بعد از تخریب کشورها برای آبادانی مجدد و سرمایه کلان.

وی در بحث وحدت گفت: باید وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم چیزی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

جلالی با اشاره به ولایت و رهبری به عنوان رمز سوم پیروزی انقلاب گفت: ولایت و رهبری چیزی است که باعث گرد هم آمدن ملت ایران شده است. اگر در کشورهای دیگر انقلاب عمر چندانی نداشته بدلیل عدم وجود رهبر و ولایت قاطع است.

وی بیان کرد: خوشبختانه چه شیعه و چه سنی در کشور ایران اسلامی به رهبری و ولایت متمسک شدند و البته دشمن باز هم درصدد توطئه است و یکی از این توطئه ها همان انرژی هسته ای است.

وی افزود: با این حال مردم و دولت پشت هم برای دفاع از انرژی هسته ای که همانا حقوق مردم است، ایستادند ولی دشمن با ادامه تحریم ها و ایجاد مذاکره و گفتگو درصدد محدود کردن انرژی هسته ای برای ما است.

جلالی تصریح کرد: با توجه به موفقیت بسیار ایران در عرصه بین المللی و خارجی، دشمن ایران را یک قدرت بزرگ منطقه محسوب می کند که باید با آن وارد گفتگو شود.

وی گفت: اسلام دین حقیقت و عدالت است و ذره ای به کسی تعدی نخواهد کرد و نیاز به بمب اتم ندارد ولی همان استکبار، روز به روز سلاح اتمی خود را به روز می کند و به مفاد ام پی تی که همانا خلع سلاح اتمی است متعهد نیست.

جلالی بیان کرد: اگر قرار بود ما هر درخواست بی منطق دشمن را بپذیریم، مطمئنا شهیدان این گلهای عزیز را پرپر نمی کردیم.

وی با توجه به اتفاقات اخیر جهان گفت: تیم مذاکره هسته ای مورد حمایت ما است. اینان جوانان انقلاب و نیروهای انقلاب ما هستند که سخت ترین کارها را در حال انجام دادن هستند و یک جنگ تمام عیار و دیپلماتیک را مدیریت می کنند که باید کیاست، ایمان، هوش و ایستادگی داشته باشند و خوشبختانه چشم های نافذ مقام معظم رهبری بر آنان نظارت دارد و مجلس و نمایندگان نیز حامی آنان هستند.

سید منصور حسینی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی بود و سایر همراه نمایندگان استان، در حادثه سقوط هواپیمای یاک ۴۰ در سال ۱۳۸۰ از دنیا رفت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.