1394-01-30 09:58
1998
0
13464
مسئول کاروان زیارتی پیاده کربلا تا مشهد مقدس؛

حاج قاسم سلیمانی نور چشم مردم عراق است/ امام خامنه ای با بیانات روشنگرانه خود عامل بیداری مردم مسلمان جهان می باشند

سیدحسین موسوی گفت: امام خامنه ای با بیانات روشنگرانه خود عامل بیداری مردم مسلمان جهان می باشند و عشق و علاقه مردم مسلمان جهان به امام خامنه ای روز به روز در کل جهان بیشتر و بیشتر می شود.

به گزارش گلستان ما، سید حسین موسوی موسس و مسئول کاروان زیارتی پیاده کربلا تا مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: این کاروان حدود 8 سال است که پای پیاده از کربلای معلی به مشهد مقدس حرکت می کند.

موسوی با اشاره به اینکه تعداد افراد حاضر در این کاروان 89 نفر است، افزود: این افراد از 31 روز پیش وارد خاک ایران شده اند که بعد از گذشت این ایام به استان گلستان رسیدند و مهمان مردم خوب این استان شدند.

وی ضمن اشاره به اینکه این کاروان زیارتی حدود 15 روز دیگر در راه خواهد بود تا به مشهد الرضا (ع) برسد، خاطرنشان کرد: کاروان پیاده کربلا به مشهد تا به امروز در این مسیر با مردمانی خوب و شریف روبرو شده که مهر و محبت و دوستی خود به اهل بیت عصمت و طهارت را در استقبال از این کاروان زیارتی به خوبی نشان دادند.

سید حسین موسوی در بخش دیگری از این گفتگو هدف از این حرکت خود جوش را عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) و امام زمان (عج) و اتحاد بین مسلمین جهان و تبلیغات مکتب اهل بیت (ع) ذکر کرد.

وی به حضور پرشور جوانان در این کاروان با شور و اشتیاق فراوان و محبت به اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: این جوانان مهمترین هدف اصلی حضور خود را قرار گرفتن در بین یاران امام زمان (عج) می دانند و امیدوارند با این کار به خدا نزدیکتر شوند.

این زائر عراقی امام خامنه ای را رهبر تمام مسلمین جهان دانست و عشق و ارادت خود را در بیان جملات پر از محبت، دوستی و علاقه بیان نمود.

مسئول کاروان زیارتی مشهد مقدس ادامه داد: امام خامنه ای با بیانات روشنگرانه خود عامل بیداری مردم مسلمان جهان می باشند و عشق و علاقه مردم مسلمان جهان به امام خامنه ای روز به روز در کل جهان بیشتر و بیشتر می شود.

وی همچنین در خصوص سردار حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار ما گفت: قاسم سلیمانی نور چشم مردم عراق است.

این سیدعراقی افزود: مردم عراق ارزش و احترام زیادی برای این سردار فاتح ایرانی قائل اند.

لازم به ذکر است حضور جوانان و کهنسالان در این کاروان عشق و محبت و دوستی اهل بیت عصمت و طهارت چشمگیر و ارزنده می باشد.

انتهای پیام/

 

 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.