1394-06-22 21:50
1522
0
20399
در نطق پیش از دستور 210 مين جلسه شوراي شهر گرگان عنوان شد؛

5 آذر نشان هویت گرگان است / گرگان نیاز به کارهای فرهنگی بیشتری دارد / بد‌ترین نوع درآمد شهرداری دریافت عوارض مستقیم است

نائب رئيس شوراي اسلامي شهرگرگان گفت:روز ۵ آذر نشان هویت شهرگرگان است که مغفول مانده و باید تلاش کنیم این روز را فعال‌تر و گسترده‌تر معرفی کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ صفرعلي پائين محلي نائب رئيس شوراي اسلامي شهرگرگان،‌ اظهاركرد: در این دوران با گرایش شهردار به مسائل عمرانی، پیشرفت خوبی در این بخش داشتیم به طوری که میدان معلم ۷ ماه زود‌تر به بهره برداری رسید و زیرگذر گلشهر و دخانیات نیز با تمام سرعت رو به جلو است.

وي ادامه داد: بدنه شورای چهارم عمرانی است و هم شهرنیاز زیادی به فعالیت‌های عمرانی داشت و با بازشدن زیرگذر‌ها و پل‌ها ترافیک تا حد زیادی شکسته شد.

نائب رئيس شوراي اسلامي شهرگرگان با اشاره به اينكه در بخشهايي از نقاط شهر هیچ پارکینگی نداریم و اين موضوع يكي از مسائل مهم شهر است ، گفت: اگر شهر در یک بخش رشد کند و در دیگر بخش‌ها رشدی انجام نشود باعث توسعه ناموزون و در پي آن مشکل ترافیک و پارکینگ تبدیل به یک مشکل اساسی می‌شود.

وي در ادامه بد‌ترین نوع درآمد در شهرداری را دریافت عوارض مستقیم دانست و تاكيدكرد: شهر گرگان نياز به درآمد ايجاد درآمد پايدار دارد و در همين جهت خلاقیت و نوآوری باید در کسب درآمد خود را نشان دهد.

پائين محلي با اشاره به آمار معضلات اجتماعي مختلف شهرگرگان، تصريح كرد: اين موضوع نشان مي دهد كه شهر گرگان نیاز به کارهای فرهنگی بیشتری وجود دارد.

وي درادامه افزود: روز ۵ آذر نشان هویت شهرگرگان است که مغفول مانده و باید تلاش کنیم این روز را فعال‌تر و گسترده‌تر معرفی کنیم.

نائب رئيس شوراي اسلامي شهرگرگان با بيان اينكه 13 ميليون مسافر گذري در گرگان داريم و نتوانستيم از اين ظرفيت استفاده مناسب داشته باشيم، خاطرنشان كرد:باید با اجرای طرح‌هایی مناسب گردشگري همچون سرزمین موج‌های آبی، تله کابین و شهربازی مدرن این تفکر را که گرگان شهري براي خواب است را تغییر بدهیم و اگر نياز شد با اعتبار شهرداری این كار انجام شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.