1394-03-19 11:33
2122
0
15886
مدیرکل فعالیت های قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی:

هرگونه غفلت از قرآن و تعالیم قرآنی موجب خسران است

مدیرکل فعالیت های قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی هرگونه غفلت از قرآن و تعالیم قرآنی را موجب خسران دانست و گفت: امروز فاصله گرفتن از قرآن و تعالیم این کتاب ارزشمند موجب شده است تا حیات مادی ما بر حیات معنوی مان غلبه کند و جامعه امام زمان(عج) جامعه ای نیست که حیات معنوی اش مغلوب حیات مادی اش باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ عبدالرضا صادقی، مدیرکل فعالیت های قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز گذشته (18 خرداد) در چهارمین همایش کانون های قرآن و عترت ۹ استان کشور در علی آباد کتول با تاکید بر ضرورت رشد تشکل های قرآنی اظهار داشت: بهره مندی از قرآن و درس آموزی از آموزه های ارزشمند این کتاب آسمانی امری لازم و ضروری است که نیاز است در این زمینه اهتمام بیشتری بورزیم.

وی افزود: هرچه در زمینه رشد و توسعه تشکل های قرآنی بیشتر فعال باشیم به همان میزان جامعه ما از آموزه های الهی این کتاب آسمانی بهره مندی بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دیدگاه و افق مورد نظر دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه رشد فرهنگی جامعه، ترویج فرهنگ قرآنی را از ملزومات جامعه دانست و اذعان داشت: با توجه به هجمه های بسیار زیاد فرهنگی و اجتماعی که جوامع بشری را درگیر ساخته است، ترویج فرهنگ قرآنی و حرکت به سمت تعالیم قرآنی امری لازم و ضروری است.

صادقی تاکید کرد: قرآن کتاب آسمانی ما یک کتاب کامل و چراغ روشنگری برای همه جوامع انسانی است و غافل شدن از این کتاب ارزشمند الهی موجب خسران خواهد شد.

مدیرکل فعالیت های قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت: امروز فاصله گرفتن از قرآن و تعالیم این کتاب ارزشمند موجب شده است تا حیات مادی ما بر حیات معنوی مان غلبه کند که شایسته ما نیست.

صادقی همچنین تصریح کرد: ما باید با استفاده از دستورات قرآنی بکوشیم تا به شایستگی لازم برسیم زیرا جامعه امام زمان(عجل الله) جامعه ای نیست که حیات معنوی اش مغلوب حیات مادی اش باشد.

مدیرکل فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: حرکت به سمت تعالیم قرآنی و ارتقاء دانش و فرهنگ قرآنی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فرهنگ جامعه است./ شبستان

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.