1394-07-21 17:14
1211
1
21982

موج سواری اصلاح طلبانه بر خبر کذب / پشت پرده دروغ اصلاح طلبان علیه حسینیان افشا شد

خبرنگار وقت روزنامه صبح امروز عنوان کرد: هرچند درباره جمله منتسب به روح‌الله حسینیان در سال ۷۸ اصلاحیه‌ای چاپ شد اما جمله «ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم» برای همیشه به نام حسینیان ثبت شد.

به گزارش گلستان ما ؛ یک روزنامه نگار اصلاح طلب با انتشار مطلبی پشت پرده دروغ 15 سال پیش روزنامه صبح امروز علیه رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را افشا کرد.

به دنبال مطرح شدن یک شوخی حجت الاسلام حسینیان از سوی رسانه های اصلاح طلب به عنوان "تهدید به مرگ دکتر صالحی" در جلسه مجلس شورای اسلامی، تصویری از یک تیتر قدیمی روزنامه "صبح امروز" در شبکه های اجتماعی برای تخریب این نماینده مجلس منتشر می گردد.

این روزنامه پس از ماجراهای قتل های زنجیره ای در انعکاس سخنان حجت الاسلام حسینیان در جمع طلاب مدرسه علمیه حقانی قم، دروغی را به نقل از این نماینده مجلس منتشر نمود که همواره به عنوان حربه ای برای تخریب رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به کار گرفته می شود.

اما با گذشت بیش از 15 سال از آن ماجرا یکی از خبرنگاران سابق این روزنامه با انتشار مطلبی پرده از این دروغ بزرگ روزنامه اصلاح طلبان برداشت.

"شهریار شمس مستوفی" از خبرنگاران وقت اصلاح طلب و عضو فعلی شورای سردبیری روزنامه "فرصت امروز" با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:

والله ما قاتل بودیم یا قاضی؟؟
این روزها و بعد از تهدید ‫صالحی توسط ‫روح‌الله‌حسینیان در مجلس به قتل؛ عکس صفحه نخست روزنامه صبح امروز 1378 با این نقل قول از حسینیان که" آخه باباجون، ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم" دست بدست می شود و در صفحات شبکه های اجتماعی میچرخد . سخنی که هیچگاه از دهان حسینیان خارج نشد.

در سال 78 من در روزنامه صبح امروز کار میکردم نوار سخنرانی حسینیان درجمع شاگردان مدرسه حقانی در مورد کشته شدن سعید امامی در زندان به روزنامه رسید و یکی از همکاران آنرا پیاده و برای چاپ آماده کرد.

پس از انتخاب این تیتر برای مطلب و چاپ آن، تکذیبه ای از حسینیان به روزنامه رسید مبنی بر اینکه این جمله را او نگفته است پس از گوش کردن دوباره نوار مشخص شد اصل جمله این بوده است: "آخه ما خودمان والله یک زمان قاضی بودیم، یک زمانی زندانبان بودیم.

تاکنون صدها نفر واجبی خوردند و نمردند. " اما به اشتباه همکار ما قاضی را قاتل شنیده بود البته اصلاحیه خبر چاپ شد اما جمله "ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم" برای همیشه به نام حسینیان ثبت شد.

 البته این روزنامه اصلاح طلب به دلیل اصرار بر اهانت به مقدسات و توهین به امام حسین(ع)، در اردیبهشت ماه 1379 به دستور دادستان وقت توقیف گردید./ راه دانا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

اصلاح طلبان از نظر مبانی فکری واعتقادی نیاز مبرم به آسیب شناسی واصلاح دارند.به نظر میرسد پس از دوم خرداد 1376باورود افرادی که با دیدگاههای سیاسی ؛اجتماعی ؛اقتصادی وماموریت خاص از دانشگاههای غرب فارغ تحصیل شده بودند .استحاله نیروهای خط امام (ره) شروع وبه صورت نرم نیروهای ارزشی وفادار به انقلاب وآرمانهای امام (ره)کنار گذاشته شدند.یا اینکه خودشان فضای حاکم بر اتمسفر اصلاح طلبی را منطبق برآرمانهای انقلاب وحضرت امام (ره) نمیدیدند ومجبور به سکوت وحاشیه نشینی شدند و تفکرات سکولار وماتریالیستی که هدف وسیله را توجیه میکند جایگزین سیاست اسلامی شد. وبه جای اعتقاد به آنکه سیاست ما عین دیانت ما ودیانت ما عین سیاست ما است. در عمل هروسیله ای رابرای رسیدن به هدف خویش مباح میدانستند.ودروغگویی؛خیانت وسوء استفاده از اعتماد وصداقت مردم و...به نام فنون سیاست ودیپلماسی ترویج یافت.وکار به جایی رسید که بسیاری از مراجع وعلمای بلاد این خطررا متذکر شدند.ودرنتیجه آن اعتماد عمومی مردم به سیاستمداران تنزل نمود.وما باپدیده ی جدیدی به نام رفتارهای پارادوکسیکال مواجه شدیم که در فرهنگ اسلامی به آن نفاق مدرن میگویند.

0
0
پاسخ
1394-07-22 05:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.