1394-07-21 14:33
1645
2
21955
ماجرای یک عکس در فضای مجازی؛

جانبازی که در خیابان گدایی می کند ! + عکس

چند روزی است که تصویری در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و از تکدی گری یک جانباز دفاع مقدس در خیابان به دلیل مشکل مالی حکایت دارد.

به گزارش گلستان ما، چند روزی است که عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و از تکدی گری یک جانباز دفاع مقدس در خیابان به دلیل مشکل مالی حکایت دارد.

بنابراین گزارش در تصویری که پیش رو دارید جانبازی در خیابان با در دست داشتن کارت جانبازی خود و حمل یک بنر که بر روی آن نوشته است جانباز هستم و مشکل مالی دارم به دادم برسید تصویری از روزهای جنگ خود را نیز منتشر به نمایش در خیابان در آورده است.

هر چند بدون شک این شیوه اعتراض در شأن هیچ جانبازی نیست اما تعداد جانبازانی که روز به روز با مشکلات مالی مواجه هستند و یا در صورت بروز مشکل مالی در زندگی شان مورد حمایت نهادهای محتلف قرار نمی گیرند بسیار زیاد هستند.

شاید این تصویر در نگاه اول خوشایند نباشد و یا به عنوان استثناء یاد شود اما با نگاهی به هفته دفاع مقدس و تحصن یک جانباز در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران که به همراه خانواده اش چادر زد و یک هفته را در آن چادر سپری کرد و یا جانبازی که در همان هفته دفاع مقدس در مقابل ساختمان بنیاد شهید استان تهران در خیابان هفت تیر در پیاده رو دراز کشید و خوابید در حالی که تنها درخواستش اجازه ورود به آسایشگاه جانبازان بود همگی نشان می دهد که اعتراض های جانبازان و مشکلاتشان به خوبی رسیدگی نمی شود.

امید است بنیاد شهید و امور ایثارگران بجای خط و نشان کشیدن برای این جانباز همچون موارد قبلی دردهایش را بشنود تا مردم عادی گوش شنوای مشکلات جانبازان قرار نگیرند./ شهدای ایران

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرائی

جانبازان رهبران این ملت هستند . امام خمینی (س ) یا حسین (ع) ؟

0
0
پاسخ
1394-07-21 17:20
اشکان

جانبازها[quote name="علی اصغر طغرائی"]جانبازان رهبران این ملت هستند . امام خمینی (س ) یا حسین (ع) ؟[/quote]امام خمینی (ره):-)

0
0
پاسخ
1394-07-22 10:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.