1394-07-21 11:05
1127
0
21965
مسئول بسیج رسانه گلستان خبر داد:

استقبال گرم اهالی رسانه گلستان از جشنواره شهدای غواص

مسئول بسیج رسانه گلستان از استقبال خوب اهالی رسانه استان از جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم خبر داد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا 23 مهر جاری فرصت دارند تا آثار خود را در رسانه متبوع منتشر کنند.

به گزارش گلستان ما، علی محمد جعفری در حاشیه بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه، درباره جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره رسانه‎ای همزمان با تشییع پیکر مطهر شهدای غواص برای دریافت آثار خبرنگاران در این حوزه راه‌اندازی شده است. 

وی با اشاره به آغاز به کار این دبیرخانه از یکم بهمن ماه 93 اظهار کرد: پایان انتشار آثار مرتبط با بخش های مختلف جشنواره در رسانه ها نهم مهرماه 94 بود که به دلیل استقبال خوب خبرنگاران استان، این مهلت تا 23 مهرماه جاری تمدید شد.

جعفری در ادامه به معرفی هیئت داوران این جشنواره پرداخت و گفت: هادی طوماری از پژوهشگران حوزه رسانه به عنوان دبیر علمی و مسئول کمیته داوران، هوشنگ متقیان از یادگاران دوران دفاع مقدس و فعالان رسانه‌ای، میلاد ابراهیمی و حمیدرضا علیپور اعضای 4 نفره هیئت داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم را تشکیل می دهند و بخش فیلم و عکس نیز توسط داوران با سابقه به سرپرستی حمیدرضا علیپور داوری خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه گلستان همچنین به اهداف 5 گانه این جشنواره اشاره کرد و اذعان داشت: در این جشنواره اهدافی شامل «شهدای غواص و مدافع حرم و همرزمان آن ها»، «سبک زندگی شهدای غواص و مدافعان حرم و نقش سبک زندگی در رسیدن به مقام شهادت»، «استکبارستیزی در مرام و شیوه عملی شهدای غواص و مدافع حرم»، «فرهنگ مقاومت و پایداری در دهه چهارم انقلاب» و «نقش مقاومت در شکل‎گیری تمدن اسلامی» دنبال می شود و آثار خبرنگاران نیز در این چارچوب داوری می شود.

وی متذکر شد: این جشنواره در10 بخش تدوین شده و علاقمندان می‎توانند در بخش‎ های مختلف شامل سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله، تیتر، قطعه ادبی اعم از شعر، داستانک و خاطره، عکس، طراحی و صفحه‎آرایی و فیلم کوتاه خبری (ویژه رسانه‌های مجازی)آثار خود را ارائه دهند.

مسئول بسیج رسانه گلستان در پایان خاطر نشان کرد: آثاری که تا 23 مهرماه 94 با موضوعات اعلامی جشنواره منتشر شده باشند، حق حضور در جشنواره را دارند و باید تا 30 مهر 94 آثار خود را دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.