1394-07-21 09:49
3749
0
21949
صادقلو : آماده شنیدن خبر احتمالی درگذشت حاجی خود باشید

استاندار گلستان اشک خانواده بندرگزی قربانی منا را در آورد

استاندار گلستان با سفر به بندر گز و دیدار با خانواده یکی از حاجیان ایرانی تاکید کرد که امیدها به زنده ماندن مفقودان فاجعه منا بسیار کم شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو استاندار گلستان شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده سید رضا مرتضوی از مفقودان فاجعه منا از آنها خواست آماده شنیدن خبر احتمالی درگذشت حاجی خود باشند که با این سخنان، همسر و دیگر اعضای خانواده منتظر وی به شدت اشک ریختند.

استاندار گلستان همچنین گفت: گروه های ایرانی با جدیت در حال بررسی و سرکشی به مراکزی هستند که احتمال زنده یافتن حجاج مفقود می رود اما بر اساس شواهد و مدارک احتمال زنده بودن حجاج مفقود شده بسیار اندک و ناچیز است.

وی با آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان همه حاجیان ایرانی فاجعه منا افزود: این فاجعه دلخراش امت اسلام را عزادار کرد اما همه ما باید راضی به رضای حق بوده و صبر پیشه کنیم.

در این دیدار فرزند این حاجی اهل بندرگز با بیان خاطراتی از همسفران پدرش در سفر حج امسال و روز عید قربان مصادف با حادثه گفت: چند نفر از حجاج گلستانی پدرم را پس از انجام عمل رمی جمرات و خروج از محدوده بروز فاجعه دیده اند.

وی گفت: چند نفر دیگر نیز پدرم را در حالی که توسط چند مامور عربستانی مورد حمله قرار گرفته و دستگیر شده بود دیدند که با این روایت ها احتمال زنده بودن ایشان نزد ما بسیار زیاد است.

فرزند حاجی مفقود شده بندرگزی ادامه داد: از کاروان شهرستان بندرگز که به سفر حج امسال اعزام شدند، فقط از سرنوشت پدرم خبری نیست و بقیه حجاج بدون بروز هرگونه مشکلی سالم به کشور بازگشتند که این موضوع هم احتمال زنده بودن وی را افزایش می دهد.

استاندار گلستان پس از شنیدن این روایت از مدیرکل حج و زیارت استان که در جلسه حضور داشت خواست با مستند و قطعی کردن روایت همسفران این حاجی بندرگزی تلاش خود را در بخش هایی که احتمال زنده بودن وی می رود، گسترش دهند.

صادقلو اعلام کرد: در زمان حاضر از سرنوشت 10 حاجی گلستانی خبری در دست نیست که امیدواریم با پیگیری های مدیران و مسوولان سازمان حج و و زیارت و وزارت بهداشت، روزهای نگرانی و اضطراب خانواد های این حاجیان به پایان رسد.

 

استاندار گلستان: امید به زنده بودن مفقودان فاجعه منا کم شده است

استاندار گلستان: امید به زنده بودن مفقودان فاجعه منا کم شده است

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.