1394-07-21 08:59
1590
1
21933
با ارسال تکذیبیه ای انجام شد؛

واکنش مشاور جوان فرماندار کلاله در پی مشاهده خبر جنجالی استعفایش

مشاور جوان فرماندار کلاله با مشاهده خبر استعفایش در سایت های خبری، در واکنش به این خبر تکذیبیه ای به این سایت ارسال کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، در پی انتشار خبری مبنی بر استعفای مشاور جوان فرماندار کلاله، وی با مشاهده این خبر در سایت واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد.

متن خبر منتشر شده در سایت کلاله خبر  را در تصویر ذیل مشاهده می کنید:

متن منتشر شده در سرو نیوز در مصاحبه با مشاور جوان استاندار گلستان

متن تکذیبیه عیسی نقی پور مشاور جوان فرماندار کلاله بدون ویرایش به شرح ذیل است:

با عرض سلام.

سردبير محترم سايت كلاله خبر

امروز در كمال تعجب خبر استعفاي خودم را درسايت "كلاله خبر "ديدم وسايت كلاله خبر "كه بنده با سردبير اين سايت دوستي نزديكي هم دارم" اين خبر را به نقل از "خبرنگارسرونيوز " أورده اول از همه اين عمل خلاف أصول خبرنگاري ست كه خبري بدون منبع نوشته شود وبه منبع مجهول نسبت داده شود دوم اينكه اصولا وقتي خبري درباره شخص حقيقي نوشته مي شود بايد ابتدا خبر از خود شخص پرسيده شود در هر صورت بنده تا زماني كه احساس كنم حضورم برا جوانان شهر مفيد بوده و فرماندار محترم هم بر اين عقيده باشند به كار خودم ادامه خواهم داد.

بیا که پرده برانداختم ز صورت حال / من آن نیم که سخن در غلاف خواهم گفت

دعای خیر تو گویم گرم نواخت کنی / وگر خلاف کنی بر خلاف خواهم گفت

کلاله خبر: وی در متن تکذیبیه خود به اینکه این خبر بدون ذکر منبع در این سایت منتشر شده است، اشاره کرده و در پاسخ به این ادعا باید بگوییم که در تصاویر اولیه این خبر شما منبع خبر را مشاهده می کنید.

اما امکان ادعای اینکه این منبع یا متن بعد از ارسال تکذیبیه اضافه شده، نیز وجود دارد که در پاسخ به این ادعا نیز باید بگوییم که لینک این خبر در گروه های اجتماعی نیز منتشر شد و وجود منبع خبر در این خبر ارسالی به وضوح قابل مشاهده است و این ادعای را نیز رد می کند.

در تکذیبیه مشاور جوان فرماندار به این نکته که باید در خصوص صحت و یا عدم صحت این موضوع از وی اطلاع کسب می کردیم نیز باید گفت: این خبر در مصاحبه با مشاور جوان استاندار گلستان منتشر شده است و در جای خود نوعی سند برای سایت های خبری محسوب می شود و هدف این سایت جو سازی رسانه ای نبود بلکه پایان دادن به شایعاتی مبنی بر استعفای مشاور جوان فرمانداری کلاله در استان گلستان بود که با این اقدام محقق شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عرب بوران

سلامیکی به این مشاور جوان تکذیبیه نوشتن را یاد بده آقای نصیبی چکار میکنی باز ؟

0
0
پاسخ
1394-07-21 10:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.