1394-07-20 19:20
1394
0
21917
سید جواد حسینی :

ارشاد استان به دنبال دولتی کردن انتخابات است / ولی نعمتان ما در خانه مطبوعات خبرنگاران هستند / رئیس خانه مطبوعات در این وضعیت خوب عمل نکرده

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان با ابراز نارضایتی از تمدید انتخابات هیئت مدیریه خانه مطبوعات که از سوی ارشاد ابلاغ شد، گفت: ارشاد به دنبال جهت دهی به این انتخابات است.

به گزارش گلستان ما  به نقل از قابوس نامه ؛ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار ما(قابوس نامه) با اذعان به این مطلب افزود: ارشاد می خواهد با تمدید زمان انتخابات، افرادی را که خودش می خواهد را در خانه مطبوعات ثبت نام کند و انتخابات را به سمت و سوی دلخواه خود سوق دهد.

حسینی افزود: اینها همیشه به ارشاد دولت گذشته این ایراد را می گرفتند که آنها انتخابات را دولتی کرده بودند اما متاسفانه اکنون خودشان در حال انجام این کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ارشاد حق هیچگونه دخالت در اجرای این انتخابات ندارد و نقش آن تنها نقش نظارتی است، گفت: تمدید این دفعه از سوی ارشاد یکطرفه بود، در حالیکه برای اقدام به چنین کاری باید با خانه مطبوعات مکاتبه شود و خانه مطبوعات موافقت خود را اعلام کند.

سیدجواد حسینی همچنین افزود: ارشاد قصد مدیریت انتخابات است در صورتی که ولی نعمتان ما در خانه مطبوعات خبرنگاران هستند و آنها با رای خود نتیجه انتخابات را رقم می زنند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان درباره نقش هیئت مدیره کنونی خانه مطبوعات در کنترل وضعیت به وجود آمده نیز گفت: در مشکل پیش آمده رئیس خانه مطبوعات باید محکم ورود پیدا کند که متاسفانه در این مورد نتوانسته خوب عمل کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.