1394-07-20 18:52
1603
2
21900
نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه :

به برجام رای موافق دادم / با اجرایی شدن این طرح همه تحریم‌ها برداشته خواهد شد

 طرح یک‌فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام پس از سخنان موافقان و مخالفان در صحن علنی مجلس با ۱۳۹ رأی به تصویب نمایندگان رسید.

 به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ؛ عبدالکریم رجبی نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس از جلسه رأی گیری نمایندگان به برجام گرفته‌شده بود به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی انتشار داده شد و این‌گونه عنوان شد وی مخالف این طرح است.

در این خصوص نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نیلکوه گفت: از آنجائی که برجام تحت نظر رهبری بوده و با هماهنگی شورای امنیت ملی تنظیم‌شده با تمام قوا در بحث‌های آن شرکت و به آن رأی دادم.

وی افزود: ان‌شاءالله با اجرای آن فصل نوینی در روابط بین‌المللی کشورمان بازشود.

رجبی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این طرح همه تحریم‌ها برداشته خواهد شد گفت: ازآنجایی‌که همه تحریم‌های اقتصادی و مالی برداشته خواهد شد شاهد رونق اقتصادی و تولید و ورود تکنولوژی به کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: درعین‌حال مراقب نفوذ دشمن که دغدغه مقام معظم رهبری است نیز باید باشیم.

nilkooh537 1

تصویر منتشر شده از نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی

nilkooh537 1

نوباوه از خبرنگاران و جانبازان جنگ تحمیلی از مخالفات این طرح در مجلس بود

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

رهبر معظم انقلاب اسلامی تایید یا رد برجام را به مجلس شورای اسلامی ومجاری قانونی توصیه نموده اند.وحضرت ایشان کلیات مذاکرات را تایید نموده است وجزئیات برجام باید از کانالهای قانونی بررسی وتصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

0
0
پاسخ
1394-07-20 12:53
استادی

این داستان یکی به میخ زدن ویکی به نعل همین داستان بعضی نماینده هااست که به برجام رایموافق دادندوغصه دغدغه های مقام معظم رهبری راهم میخورند.بهترنیست شجاعت به خرج دهید وبگوییدما درمجلس ازعلی لاریجانی خط میگیریم نه از رهبری نظام.....

0
0
پاسخ
1394-07-20 19:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.