1394-01-05 13:49
1486
0
12416
آیت الله قدمی:

حضرت زهرا (س) نشان داد دفاع از ولایت غیرت دینی و از جان گذشتگی می خواهد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیشتازی حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و آسیب دیدن و شهادتش به همه فهماند که دفاع از ولایت و ایستادگی در مقابل انحرافات فقط غیرت دینی و از جان گذشتگی می خواهد و زن و مرد نمیشناسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی یکی از علمای به نام استان گلستان گفت: سیره حضرت زهرا(س)در دفاع از اسلام در صحنه های جنگ و مداوای مجروحین به همه زنان و مردان درس دفاع از اسلام داد و نشان داد که همه اینها فقط وظیفه مردان نیست.

وی افزود: پیشتازی حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و آسیب دیدن و شهادتش به همه فهماند که دفاع از ولایت و ایستادگی در مقابل انحرافات فقط غیرت دینی و از جان گذشتگی می خواهد و زن و مرد نمیشناسد.

کارشناس مذهبی با اشاره به نقش حضرت زهرا(س) در تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی خاطرنشان کرد: بانوی بزرگ اسلام با عدم درخواست از شوهر به همه زنان فهماند که در تنگنا قرار دادن شوهر و ایجاد شرمندگی زیبنده زن مؤمن و همسر کامل نیست.

وی ادامه داد: دخت پیامبراکرم با تربیت فرزندان نمونه و از جان گذشتگی در راه دین به زنان ما یاد داد که باید به فکر نسل های آینده بود و راحتی را نباید بر تولید مثل مقدم کرد.

آیت الله قدمی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) با حضور در صحنه های اجتماعی فهماند با حضور زنان در جامعه مخالفتی ندارد بلکه اسلام مخالف کردار و گفتاری است که بر خلاف دستورات اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.