1394-07-15 13:49
1673
2
21659
علیرضا فرساد:

کدام جریان سیاسی در کشور عاشق مذاکره با آمریکاست / مجلس شورای اسلامی از این پیچ تاریخی نیز با سربلندی بگذرد

مدیرعامل پژوهشگاه شفق گفت:جوانان انقلابی و بسیجی امروز الحمدلله بیدارند و رهبر معظم انقلاب هم با سخنان خود اعلام رضایت خود را از جوانان عزیز ما اعلام کردند و ایشان قبل تر هم گفته بودند که به نام افراط و غیره جوان مومن و انقلابی را نزنید.

به گزارش گلستان ما ؛  علیرضا فرساد بعد ظهر امروز چهارشنبه 15 مهرماه در حاشیه سومین نشست هم اندیشی انقلاب اسلامی در تهران گفت:رهبری با صحبت های امروز خود در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه تیر خلاص را به سهل اندیشان و بی خیالان در جمهوری اسلامی زدند,عده ای کوته فکر که همه مشکلات کشور را به دستان کدخدا گره زده اند و نمیفهمند و نمیخواهند بفهمند که کشورهایی که به آمریکا اعتماد کردند امروز یا نابود شدند یا در لبه پرتگاه هستند ولی الحمدلله جمهوری اسلامی ایران امروز قدرتمند ترین و تاثیر گذار ترین کشور منطقه است.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق گفت:جوانان انقلابی و بسیجی امروز الحمدلله بیدارند و رهبر معظم انقلاب هم با سخنان خود اعلام رضایت خود را از جوانان عزیز ما اعلام کردند و ایشان قبل تر هم گفته بودند که به نام افراط و غیره جوان مومن و انقلابی را نزنید.

وی تصریح کرد: اگر نبودند همین جوانان متعهد و انقلابی امروز جمهوری اسلامی وجود نداشت؛زیرا حضور همین جوانان بود که باعث شد ما از همه بحران های سخت عبور کنیم از انقلاب و جنگ هشت ساله گرفته تا فتنه های گوناگون.

فرساد در ادامه افزود:اما رهبر انقلاب در بخش دیگری گفتند که کسانی که شیفته مذاکره با غرب هستند معدودند و در اقلیتند اما فعالند,مینویسند,میگویند و تکرار می کنند و دشمن هم به اینها کمک میکند.

این جوان گلستانی خاطرنشان کرد: خوب باید جریان های سیاسی از خودشان سوال کنند که کدام جریان سیاسی در کشور است که عاشق مذاکره با آمریکاست و همیشه در زمین غربی ها بازی کرده است؟ کدام جریان سیاسی همیشه به نفغ غرب قلم میزند؟ کدام جریان سیاسی از مذاکره با آمریکا حمایت میکند؟

وی ادامه داد : پاسخ این سوال ها همان کسانی هستند که سهل اندیش و بی خیالند و منافع و مصالح کشور به گفته رهبر انقلاب هیچ اهمیتی برای آنها ندارد.

علیرضا فرساد با انتقاد از مسئولین مذاکره کننده جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس باید بیدار باشد و جلوی شیفتگان مذاکره با غرب را بگیرد و آن کسانی که علاقه دست دادن با رییس جمهور آمریکا را دارند را استیضاح کنند.

این فعال فرهنگی در خاتمه تاکید کرد: از همه نمایندگان ملت استدعا دارم رای شما موثر ترین رای مجلس در تاریخ انقلاب اسلامی است و تاثیرگذار بر همه نیروهای مقاومت در جهان.امید دارم که مجلس شورای اسلامی از این پیج تاریخی نیز با سربلندی بگذرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

مجلس از کدام پیچ تاریخی گذشته که این دومیش باشهگلستان ما بگو این شفق که میگی کجاست و چی کار توش میکنن

0
0
پاسخ
1394-07-15 16:32
amir

وقتی هر کسی تنها به مدد سایت شما بتواند هر نظریه ای را منتشر نماید خدا بیامرزد پدر آقای بیرانوند را .......

0
0
پاسخ
1394-07-15 16:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.