1400-02-21 09:15
1270
0
74547
به قلم معصومه عبداللهی؛

کودک کشی سند ناتوانی دشمنان اسلام

کودک کشی سند ناتوانی دشمنان اسلام است که اتحاد قومی مذهبی مسلمانان بعنوان خط قرمز آنان در مقابل دشمن مشترک را مورد حمله قرار می دهد.

به گزارش گلستان ما؛ معصومه عبداللهی نویسنده و کارشناس مذهبی با ابراز انزجار از حملات تروریستی در کابل و به شهادت رسیدن دانش آموزان دختر در افغانستان نوشت: خداوند متعال در قرآن میفرماید؛أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا چرا که هرکس انسانی را بدون ارتکاب قتل، یا فساد در زمین بکشد، چنان است که گوئی همه‌ی انسانها را کشته است، و هرکس انسانی را از مرگ رهائی بخشد، چنان است که گوئی همه‌ی مردم را زنده کرده است. [مائده آیه‌ی ۳۲]

در اسلام کشتن یک شخص آنقدر مذموم است که خداوند کشتن به ناحق را به هیج وجه جایز نمیداند وآن را از گناهان بزرگ می شمارد که قابل بخشش نیست و کشتن یک انسان بی گناه را برابر کشتن تمام انسانها میداند و این موضوع عظمت گناه کشتن انسان بی گناه را ثابت میکند که قطعا عقوبت سختی را در پی دارد.

چنانچه خداوند در جای دیگری در قرآن میفرمایبد چنانچه کسی عمداً مومنی را بکشد، کیفرش دوزخ است که همیشه در آن خواهد بود و خداوند بر او غضب و لعنت کرده و برایش عذاب بزرگی آماده کرده است.

مدتهاست همه ملتهای مسلمان میدانند دشمنان اسلام مستقیم با مسلمانان وارد جنگ نمیشوند زیرا علاوه بر بار مالی که برای آنها در پی دارد مجبور به به کارگیری نیروی انسانی جوان خود بجای خدمت به کشور خود برای جنگ به کشور مورد نظر هستند و نیروی کار و جوان خود را ازدست خواهند داد و به همین دلیل و دلایل سیاسی دیگر که بهترین و راحت ترین راه حل برای حکومت بر کشور دیگر را ایجاد تفرقه میدانند و از این رو  به دنبال راه اندازی جنگهای داخلی بین مسلمانان هستند.

در نتیجه واضح است که یکی از مهمترین برنامه های دشمنان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و جنگ افروزی  میان آنهاست. در عصر حاضر با توجه به وجود فضای مجازی و رسانه دشمن  در انتشار افکار و عقاید باطل بسیار سریعتر و راحت تر عمل میکند زیرا دسترسی آسان همه مردم به فضاهای مجازی این راه را برای دشمن هموار کرده است  از این طریق  تمام تلاش خود را برای ایجاد  اختلاف بین  اقوام و مذاهب میکند تا  بتواند درگیری  داخلی در آن کشور ایجاد کند.

دشمن غیر مستقیم با تزریق افکار تفرقه انگیز اختلاف را ایجاد کرده و جنگ های داخلی  بین مسلمانان تقویت میکند .

هرگونه اتحاد وانسجام بین مذاهب و اقوام به ضرر دشمن است و قدرت و نفوذ  اورا ضعیف میکند به همین خاطر برنامه ریزی های دراز مدت برای مشغول کردن کشورهای مسلمان به در گیری های داخلی دارد.

دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه از هیچ کاری دریغ نمیکنند و با توجه به جهش نفوذ اسلام در نقاط مختلف دنیا تفرقه انگیزی و در گیری ها و جنگ های داخلی را هیچگاه تعطیل نخواهد کرد.

برنامه دیگر دشمن  نسل  کشی از طریق کودک کشی است، ملت های مسلمانان و کشورهای اسلامی نباید در برابر جنایاتی دشمنان اسلام  در قبال کودکان و زنان بی گناه مسلمان در هر کجای دنیا  مرتکب می شوند سکوت اختیار کنند.

ترس دشمنان اسلام از کودکان بیگناه سند ناتوانی آنان است و تنها راه مقابله با آن اتحاد ملت های مسلمان است.

دشمنان اسلام از افزایش جمعیت مسلمان نگرانند و  احساس خطر میکند و براین اساس اقدام به کشتارهای کودکان میکنند، کودکان مظلوم افغانستان و مدرسه دخترانه ای تصاویر  شهدای آن  و شیون خانواده های آنها، این روزها قلبهای هر انسانی را آرزده میکند. کودکان، غزه، لبان، فلسطین، سوریه، یمن و.. حکایت  از یک نسل کشی گسترده  دارد.

برهمه مسلمانان واجب است که در برابر این جریان سکوت نکنند و با اتحاد به مقابله با آن بپردازند دست از اختلافات قومی و مذهبی بردارند تا سد محکمی در برابر نفوذ دشمن باشند و شاهد کشته شدن مظلومانه کودکان سرزمین خود نباشند.

پذیرفتن این واقعیت که روش دشمن برای عقب نگهداشتن مسلمانان  ایجاد تفرقه است بجای دعواهای قومی مذهبی به مشترکات و تقویت وحدت پرداخته تا مانعی برای نفوذ سیاسی، نظامی دشمن شوند.
اتحاد قومیتی و مذهبی مسلمانان باید خط قرمزی مشترک در برابر دشمن مشترک باشد تا دژی محکم در برابر تعرضات دشمن داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.