1399-01-04 12:54
991
0
67888
به قلم علیرضا کلاگر :

"کرونا، انتصابات چراغ خاموش و مجلس یازدهم"

در طی ایام اخیر در استان گلستان شاهد انتصاب برخی مدیران استان می باشیم که تعجیل در صدور احکام آنها مایه بسی تعجب و حیرت هم استانیها گشته است.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا کلاگر  تحلیل گر ارشد سیستم های اقتصادی-اجتماعی طی مطلبی برای سایت گلستان ما نوشت:

با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تمام هم و غم مردم و مسیولین با خانه نشینی ناخواسته، قطع زنجیره توزیع این ویروس بوده و همه ایرانیان عزیز با هر ابزار مجازی و غیر مجازی سعی بر کاستن آلام مردم هستند که در غم از دست دادن نزدیکان خود که بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند، می باشند.

در این فضای همبستگی ملی که همه اقشار در کنار تیم های پزشکی مراکز درمانی احساس وظیفه نموده اند تا هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود. هستند انسانهای منفعت طلبی که فرصت را مغتنم شمرده تا نمک بر زخم ملت بپاشند و از این اوضاع بحرانی ماهی بگیرند. یکی ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی می کند. آن یکی بازی تقلبی اتانول و متانول راه انداخته است و به همین سادگی با سلامت مردم بازی می کند.

اما روی دیگر سکه حرکت چراغ خاموش برخی افراد فرصت طلب و بی کفایت در جهت تثبیت موقعیت متزلزل خود در کرسی های مدیریتی می باشد.

در دوره ای که سلامت اولویت اصلی مردم است. عده ای با فراغ بال دغدغه اصلیشان در این برهه زمانی انتصاب باند و جریان پیرامونی خود در دستگاههای تحت مدیریتشان برای دور زدن منتخبین فعلی و نمایندگان آتی مردم در مجلس بوده و بدنبال آن هستند از این فرصت بهره و حظ کافی ببرند.

در طی ایام اخیر در استان گلستان شاهد انتصاب برخی مدیران استان می باشیم که تعجیل در صدور احکام آنها مایه بسی تعجب و حیرت هم استانیها گشته است.

براستی در این برهه زمانی و در حالی که طی ماههای آینده مجلس یازدهم شروع بکار خواهد کرد، انتصابات با این سبک و سیاق با هدفی غیر از دور زدن منتخبین مردم صورت می گیرد.

از استاندار گلستان که سابقه تکیه بر کرسی نمایندگی مجلس را در رزومه خود دارند و این شرایط زمانی را خوب درک میکنند، انتظار می رود پیگیری نمایند، در حوزه اقتصادی استان با کدام ادله فردی غیر بومی و عجولانه به عنوان مدیرعامل یکی از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو منصوب گردیده است.

مردم از منتخبین خود در مجلس یازدهم انتظار دارند در دوره ای که نمایندگان فعلی استان عطای کار را به لقایش بخشیده اند، در زمینه انتصاب مدیران در استان ورود کرده و از مجاری قانونی نگذارند حق جوانان توانمند و خوش آتیه استان تضییع گردد.

به برخی از مدیران استان که در سایه بی کفایتی نمایندگان مجلس دهم، در حیات خلوت مدیریت ناکارآمد خود عقب افتادگی و روزمرگی استان را در طی شش سال اخیر رقم زدند یادآور میشویم، انتخابات دوم اسفند سرآغاز فصل جدیدی در توسعه استان گلستان با تکیه بر جوانان کارآمد و خوش آتیه خواهد بود و آن مدیرانی که نتوانند با شرایط آینده استان تطبیق دهند، بهتر آنست هم اکنون عطای تکیه بر کرسیهای مدیریتی خسارت بار را بر لقایش ببخشند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.