1398-10-16 17:50
1791
0
66976
به قلم حسن بیارجمندی؛

چه کسانی بدنبال پایمال کردن خون سردار سلیمانی هستند !؟/ انتقام خون حاج قاسم سلیمانی خط قرمز مردم است

اخیرا یک گروهک التقاطی و منحرف موسوم به 77 نفر که عمده عناصر آن دخیل در کودتای رنگی ناموفق سال 88 و یا از حامیان آن هستند و در ماجرای آشوبهای آبان ماه 98 به بهانه گرانی بنزین ، اقدام به صدور بیانیه ای ننگین نموده و با حمایت عجیب خود از اشرار و اغتشاشگران روی گروهکهای ضد انقلاب خارج نشین را سفید کردند .

به گزارش گلستان ما، در حالی که شورای عالی امنیت ملی بر اساس اصل 176 قانون اساسی بعنوان مسئول « تأمین منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی » شناخته می شود و بر همین اساس در خصوص اقدام جنایتکارانه آمریکا در هدف قرار دادن خودروی حامل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بغداد - که منجر به شهادت افتخار آمیز ایشان شد ورود نموده است و به استناد بندهای 1،2،3 اصل 176 همان در محدود سیاست های کلی تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری مدظله العالی از جمله سیاست هایی که در پیام تسلیت معظم له بدان اشاره شده است .

 اولا: سیاستهای دفاعی - امنیتی کشور را در این خصوص تعیین و اعلام نموده اند

ثانیا : فعالیت‌های سیاسی، اطلاعاتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در ارتباط با تدابیر یاد شده را هماهنگ نموده اند

ثالثا : تمام امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی یاد شده را در جهت بهره گیری از آنها تحت سیاست های یاد شده پای کار آورده اند.

بیانیه های بیشرمانه و سفارشی یک گروهک

اخیرا یک گروهک التقاطی و منحرف موسوم به 77 نفر که عمده عناصر آن دخیل در کودتای رنگی ناموفق سال 88 و یا از حامیان آن هستند و در ماجرای آشوبهای آبان ماه 98 به بهانه گرانی بنزین ، اقدام به صدور بیانیه ای ننگین نموده و با حمایت عجیب خود از اشرار و اغتشاشگران روی گروهکهای ضد انقلاب خارج نشین را سفید کردند .

مجددا همین گروهک التقاطی که دچار ریزش در تعداد شده اند پس از شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برخلاف سیاست های کلان نظام که مورد حمایت چند ده میلیونی مردم در سراسر کشور قرار گرفته است با صدور بیانیه ای بیشرمانه و سفارشی و همچنین در جهت تقویت موضع جریان خارجی نیابتی که در چند روز اخیر وارد کشور شده اند و یا ارتباط برقرار کرده اند ؛ اقدام نموده اند .

بازی جدید گروهک در پایمال کردن خون پاک سردار

این جماعت در بخشی از بیانیه اخیر خود با خطاب قرار دادن مسئولان کشور و مورد تاکید قرار دادن پروژه تحولات در ایران ! ( پروژه تغییر از درون ) ، تصمیمات این شورا را با بیان این عبارت که : « حفظ امنیت عمومی و ملی و نیز آبادانی و رفاه ملت را بر هر موضوع دیگری اولویت دهند . » ، نه تنها زیر سوال برده اند بلکه جایگاه و نقش قانونی این شورا در تعیین اولویت ها را نیز تخریب نموده اند !

بیان ساده و خلاصه این بیانیه و بخش مورد اشاره از آن ، عملا انتقام خون پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که اکنون خط قرمز نظام و مردم محسوب می شود - را نقض نموده و بر علیه آن تبلیغ کرده است !

 

لزوم برخورد صریح مراجع قانونی با تحرکات این گروهک

اقدامات یاد شده این گروهک و همسویی مشکوک آنان با جریانات اپوزسیون و دشمنان - که اکنون توسط رسانه های ضد انقلاب نیز دنبال می گردد دادن آدرس انحرافی به مدیران و مردم برای وارد کردن آنان به زمین دشمن است که این اقدام برخلاف تصمیمات نهادهای قانونی است و انتقام سخت از جنایتکاران مورد مطالبه عمومی و قاطبه مردم ایران اسلامی است .

لذا به منظور خنثی کردن این توطئه و فتنه خزنده و پلید ، شایسته است ضمن شفاف و آشکار ساختن اهداف پنهان این گروهک توسط جریانات سیاسی و رسانه ای انقلابی ؛ نهادها و دستگاه های امنیتی و مراجع قضایی ذیصلاح با این عناصر فتنه - از جمله در شهر گرگان - برخورد قانونی لازم را بعمل آورند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.