1400-08-01 13:57
1387
0
76668
به قلم علی خالقی؛

«وحدت» تنها رمز عبور مسلمین از فتنه‌های صهیونیسم

هر چه می گذرد اهمیت «دکرین وحدت» در جهان اسلام بیش از پیش آشکار می‌شود چرا که ستون‌کشی‌ها و صف‌بندی‌های نظام‌های شیطانی جهان که چشم طمع به منابع و ثروت‌های سرزمین‌های اسلامی دوخته‌اند در برابر مسلمین هر روز رنگ ولعاب تازه‌ای به خود می‌گیرد.

به گزارش گلستان ما، هر ساله ایام فرخنده میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) در ماه ربیع المولود یادآور عنایت پروردگار به جامعه بشری و خروج انسان از ظلمت و تاریکی و جهل به سمت آرمانهای اصیل انسانی است. میلاد پیامبر خیر و رحمت و برکت که انسان ها را از اسارت طاغوت رهایی بخشید وراه و رسم سعادت و عاقبت بخیری و زندگی شرافتمندانه را به آن آموخت.

هر چند در بینفرق مسلمین در مورد این روز اختلاف نظری وجود دارد، امام این اختلافِ در تاریخ، موجب نمی شود که تمامی مسلمین اصل توجه به وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) را فراموش نمایند.

بعد ازا نقلاب شکوهمند اسلامی ایران که بر اساس الگوی ترسیم شده ی اسلام  ناب بوجود آمد، بنیانگذار کبیر و حکیم انقلاب اسلامی با درایت این اختلاف نظری را هفته وحدت نامید تا با تبدیل تهدید به فرصت ، استکبار جهانی و نظام سلطه را ناکام بگذارد که این امر با درایت و تدبیر هوشمندانه و بصیرت نبوی خلف صالح امام (ره)یعنی امام خامنه ای (مدظله العالی) تداوم پیدا کرده است.

نکته ضروری آن است که هر چه می گذرد اهمیت «دکرین وحدت» در جهان اسلام بیش از پیش آشکار می شود چرا که ستون کشی ها و صف بندی های نظام های شیطانی جهان که چشم طمع به منابع و ثروت های سرزمین های اسلامی دوخته اند در برابر مسلمین هر روز رنگ ولعاب تازه ای به خود می گیرد و به دنبال بهره برداری از سناریوی انگلیسی ایجاد اختلاف جهت حکومت هستند.

میلاد مبارک حضرت رسول اکرم(ص) و هفه وحدت فرصتی است تا به اصل معنا و مفهوم وحدت که همان تاکید بر مشترکات است پرداخته شود و مسلمانان با نگاهی بصیر و ایمانی مستحکم و قدم هایی ثابت حوادث جهان و نقشه های شوم صهیونیسم جهانی را رصد و صف بندی های جعلی دشمن برای جامعه مسلین را که باعث ایجاد آتش جنگ های نیابتی گردیده نقش برآب نمایند.

جامعه ی هوشند مسلین تربیت یافته در مکتب نورانی وحی و سیره مبارک نبوی، تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی را که تکفیر و جنایت و اسلام هراسی و تفرقه را سرلوحه کار خود قرار داده اند را حاصل دست های خبیث صهیونیسم بین الملل دانسته و فریب صحنه سازی های رسانه های صهیونیستی داخلی و خارجی را نخواهند خورد که تنها راه سعادت و پیروزی حق بر باطل است.

=============

به قلم علی خالقی

=============

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.