1400-02-27 10:51
1089
0
74624
دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان:

هدف وحدت نیروهای انقلاب برای خدمت به مردم است

دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان، گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت ها از کاندیدای ریییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر مورد نظر نیروهای انقلابی با هدف وحدت نیروهای انقلاب برای خدمت به مردم حمایت می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ سراله تازیکی دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در جبهه ایستادگی استان گلستان از تمامی جریان های انقلابی استان برای داشتن شورایی متعادل و نزدیک شدن به وحدت واقعی در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت بعمل آمده است، تصریح کرد: همواره به دنبال وحدت بوده‌ایم و از همان ابتدا از همه جریان‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌های مؤثر دعوت کردیم که در این جبهه نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: کمیته های مختلف جبهه ایستادگی استان گلستان در تمام بخش ها و شهرستان های این استان تشکیل شد تا بتوانند نیروهای توانمند که گرایش سیاسی نیز به این  تشکل داشته باشند را شناسایی کنند.

تازیکی، یکی از ویژگی‌های جبهه ایستادگی استان گلستان را اهمیت دادن به بانوان و جوانان به صورت جدی دانست و افزود: جلسات متعددی با جریان ها و احزاب همسو داشته ایم و در نهایت با هدف وحدت نیروهای انقلاب برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم از لیست مشترک این جبهه با شورای ائتلاف حمایت خواهیم کرد.

دبیر جبهه ایستادگی استان گلستان، گفت: این جبهه و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی برای وحدت بین کاندیداها و معرفی بیشتر افراد انقلابی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست‌جمهوری در پیش است؛ گفت: نحوه رقابت به اندازه نتیجه انتخابات اهمیت دارد؛ زیرا عدم پای بندی به اصول و ضروریات قانونی و اخلاقی  در انتخابات می‌تواند تا سال‌ها فضای سیاسی و اجتماعی کشور را با تبعاتش درگیر کند.

این فعال سیاسی و فرهنگی در ادامه تصریح کرد: کشور ما متکی به آرای مردم است و دلیل اینکه دشمنان ملت و این آب و خاک نتوانسته اند با گذشت بیش از 4 دهه گزندی وارد کنند، حضور و اراده و مشارکت مردم در صحنه های مختلف همچون انتخابات بوده است.

تازیکی، به پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت: افراد توانمند و انقلابی و دلسوز مردم وارد عرصه انتخابات شده اند و مردم با هوشیاری و درایت باید نامزد اصلح را انتخاب کنند.

وی، با بیان اینکه آقای رئیسی در همین شرایط تحریم بسیاری از کارخانه‌های تعطیل‌شده را به چرخه تولید بازگردانده است، افزود: این بدان معناست که مشکلات کشور راه ‌حل دارد و بر این اساس تلاش شده تا نیروهای توانمند که گرایش سیاسی نیز به این  تشکل داشته باشند را شناسایی کنیم.

وی، از دکتر محسن رضائی به عنوان یک فرد انقلابی و صاحب نظر در زمینه اقتصاد نام برد و گفت: براساس فرآیند مصوب نامزد مورد حمایت این جبهه با نظر اعضای استان انتخاب و به مرکز منعکس می شود و سپس بعد از بررسی کارشناسانه و با با هدف وحدت نیروهای انقلاب به مردم معرفی خواهد شد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در پایان با بیان این نکته که صحنه انتخابات یکی از جدی ترین و پر شورترین صحنه های مشارکت عمومی مردم در سرنوشت خود است، گفت: انتخابات می تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و جبهه ایستادگی استان گلستان ضمن دعوت از همه اقشار برای حضور حداکثری در انتخابات اعلام می دارد که پس از تایید نهایی صلاحیت ها، فهرست نامزدهای مورد نظرش را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.