1399-01-12 11:15
1046
0
67994
یادداشت؛

موج خطرساز سیزده بدر خیلی زود فراگیر شد

موج حضور مردم برای خرید مرغ گرم و خالی شدن مرغ فروشی های مرکز استان گلستان نشان می دهد موج سیزده بدر خیلی زودتر از موعد از راه رسید .

به گزارش گلستان ما؛⁩ تصاویر بازار ماهی گرگان و موج حضور مردم برای خرید مرغ گرم و خالی شدن مرغ فروشی های داخل شهر نشان می دهد موج سیزده بدر خیلی زودتر از موعد از راه رسید .

این امر نشان می دهد که مردم علیرغم اینکه هشدارهای مسولین در خصوص ابتلا به کرونا را جدی گرفته اند ، در همان حال نمی خواهند سیزده بدر را نیز به همین راحتی از دست بدهند .

حال باید مسئولین فکری به حال این موضوع بکنند ، صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که به گفته رییس پلیس راهور از ساعت ۵ صبح روز سیزدهم فروردین الی ۲۴ همان شب، هر ماشینی که از منزل خود بیرون بیاید توقیف و جریمه پانصد هزار تومانی می شود.

این خبر در فضای مجازی خیلی صدا کرد و باعث شد تا عده ای متقاعد بشوند قید سیزده بدر را بزنند اما عصر امروز رییس پلیس راهور استان گلستان طی مصاحبه ای این موضوع را تکذیب کرد ، مصاحبه ای که ای کاش انجام نمیشد چون حداقل بار روانی مصاحبه اول باعث می شد تا خیلی ها بخواهند در منزل بمانند.

علی ای حال به گفته دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اگر مردم در این پنج روز یعنی از ۱۰ الی ۱۵ فروردین نکات بهداشتی و عدم حضور در مجامع عمومی را رعایت کنند، هفته اول اردیبهشت پایان کرونا را اعلام می کنند اما اگر مردم سیزده بدر باز بیرون بیایند و کنار هم باشند به پایداری ویروس کرونا کمک کرده اند و این ویروس حالاحالاها مهمان مردم استان خواهد بود و مسیر ابدی را هموارتر خواهد کرد.

در همین حال تشکیل هسته های مقاومت در روستاهای منتهی به جنگل نظیر شموشک ، نوچمن ، شصت کلاته ،قرن آباد و سایر روستاهای استان با حضور اهالی و جوانان محل و ماموران انتظامی می تواند مانع حضور مردم در اماکن جنگلی و قطع زنجیره شیوع کرونا شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.