1399-03-17 10:39
690
0
68893
یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده :

مجلس انقلابی و جوان پیگیر تحقق مطالبات مردمی

نمایندگان استان توجه به مناطق و قطبهای گردشگری و ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری ارزان و آسان شرایط توسعه ای را در منطقه فراهم آورند.

به  گزارش گلستان ما ؛ مجلس یازدهم با یک شتاب و استارتی قوی  فعالیت این دوره را آغاز کرد .

منتخبین مردم در مجلس یازدهم شورای اسلامی ، از همان روزهای آغازین انتخاب مردم به عنوان وکیل و نماینده با برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیاز حوزه های انتخابیه و استان گلستان ،  به منظور آشنایی ،  آسیب شناسی و  مشکلات دستگاههای اجرایی استان جلسات بسیاری با مدیران استانی گذاشتن و همزمان سطح ارتباطات را برای بستر سازی رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردمی در سطح ملی با مقامات ارشد دستگاههای اجرایی/وزرا و معاونین و روسای سازمانها و نهادهای دولتی و....برقرار کردند .

مهمترین دستاورد آن  ، همسویی و همگرایی همه منتخبین استان گلستان برای خدمات رسانی به مردم استان به محوریت دبیر نمایندگان استان و ایجاد حرکتهای هدفمند و پیگیرانه، جهادی در جهت مطالبات مردمی و تبیین راهکارهای توسعه ای بویژه در طرحهای ملی و استانی نیمه تمام شده است .

شروعی متفاوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گلستان با راه اندازی کاروان خدمت با حضور در مساجد روستاها و محلات شهرهای تابع حوزه انتخابیه ، حرکت انقلابی ، جهادی و مطالبه گر را آغاز کردند .

نمایندگان استان گلستان ؛ با حضور در جمع مردم منطقه  مجلس مردمی و  مجلس مطالبه گر و مجلس پیگیر را معنای واقعی بخشیدند .

انتظار آن است ، این روش مسئولانه و پیگیرانه نمایندگان محترم مجلس یازدهم تا آخر مسیر دوره خدمت گذاری استمرار داشته باشد و منشا خدمات ارزشمندی در تحول بنیادین در عرصه های مختلف استان گلستان باشند.

نمایندگان گرامی ؛ گلستان محرومیت نهفته در سبزی خود دارد و متاسفانه کمتر توجه دولتمندان به زیرساختهای توسعه ای آن شده است به همین شرایط از صنایع بزرگ کم یا بی بهره میباشند و یکی از مهمترین علل رشد بیکاری جوانان و افزایش رشد مهاجرت جوانان جویای کار به مراکز صنعتی و کاری کشور چون تهران و....شده است .

عدم حمایت از طرحهای اقتصادی زودبازده و بنگاههای اقتصادی بویژه در صنایع تبدیلی در مناطق کشاورزی و دامپروری و....موجب رها شدن  بنگاههای اقتصادی در شهرکهای صنعتی شده است و یا در شهرکهای صنعتی به ظرفیت جذب منابع در اشتغال و تولید موثر عمل نشده است .

توجه به مناطق  و قطبهای گردشگری و ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری ارزان و آسان شرایط توسعه ای را در منطقه فراهم آورند.

کلیت نگری در نیازهای عمومی استان از سوی نمایندگان محترم ، اجماع ، همسویی و همگرایی در پیگیری طرحهای مهم استانی و ملی بدون در نظر گرفتن جغرافیای حوزه انتخابی و به ثمر نشاندن طرحهای نیمه تمام استان در بخشهای مختلف و......

استفاده از ظرفیت جوانان متخصص ، متعهد ، کارآمد برای تصدی مسئولیتهای دستگاههای اداری استانی و شهرستانی ، متاسفانه هنوز قطار حرکتی انتصابات دستگاهها از سایر استانها به گلستان در حرکت و گاها شتاب به خود دارد .

پیشنهاد به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان گلستان این هست که ؛ کاروانهای خدمت را برای بررسی مشکلات و کمک به اجرای طرحهای در دست اقدام و توسعه ای دستگاههای اداری ؛ متشکل از مدیران استانی با حضور نمایندگان و روسای ارشد دستگاههای و استانداری به شهرستانهای استان راه اندازی کنند تا از خدمات نمایندگان محترم کل مردم استان یکسان و یکسو بهره مند شوند .و عملا همه نمایندگان نماینده کل استان هم فعالیت مسئولیتی نمایند .

پذیرش مسئولیت نمایندگی مردم غرب گلستان تا انتخاب نماینده مجلس یازدهم در دور دوم و رفع مشکلات مردم منطقه و پیگیری مطالبات مردمی .

از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما نمایندگان ملت را در خدمات رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و استان گلستان مسالت داریم .

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.