1399-10-16 16:46
1099
0
72486
یادداشت وارده ؛

فضای مجازی جایی برای مقابله با تهاجم دشمن یا خودنمایی

آیا تا به حال از خود پرسیده اید ما در این فضا چه کارمیکنیم؟ این سوال بی جواب شما را من پاسخ میدهم .

به گزارش گلستان ما ؛ امروزه فضای مجازی رسانه کاربردهای زیادی در زندگی روزانه هر شخص دارد میتوان گفت تقریبا فضای مجازی قسمتی از زندگی ما شده است.

آیا تا به حال از خود پرسیده اید ما در این فضا چه کارمیکنیم؟ این سوال بی جواب شما را من پاسخ میدهم .

امروزه دشمن بشدت در فضای مجازی فعال است از اکانت های منافقین تا صفحات سلبریتی های داخلی خارجی که در زمین دشمن بازی میکنند و محتوای اکثر آنها یا اخبارپوچ هست یا محتوای نا امید کننده است.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که دشمن تمام توان خود را در فضای مجازی گذاشته تا من و شما را از اهدافمان دور کند تا جامعه را به ناامیدی بکشان.

راهش هم راحت است درگیر کرد فکر روح من شما با اخبار محتوای پوچ و در این راه همراهی خود فروخته های داخلی و غربگرایانی که حاظرهستند برای دریافت اقامت کشورهای خارجی هرکاری بکنند راهم بدست آورده اند.  

گفتنی است که در این راه همراهی یکسری خود فروخته در ظاهر مذهبی هم دیده میشود مانند آن خانمی که با مدلینگ های حجاب به شهرت رسید وتوانست عده زیادی ازدختران زنان محجبه را به طرف خود جذب کند و با رفتارهای نادرست باعث شود تا قشری که برای حجاب ارزش قائل بودند حجاب را تنها ابزاری برای خودنمایی در جامعه فضای مجازی قراردهند .

دشمن ما دارد ارزش هایمان را بی ارزش میکند و  ارزشی هایمان را بی ارزش واز طرفی به بی ارزش ها بها میدهد تا ما راهمان را گم کنیم و ماهم سکوت کرده اییم و با سکوتمان به دشمن کمک میکنیم و گاهی دیده میشود که یکی ازماهم درگیر چیزی شده است به اسم خودنمایی و مدام جای دفاع از آرمان های انقلاب درگیر مسائل پیش پا افتاده دنیا شده و با پست ها استوری های متفاوت به خود میپردازد.

حال شما چه میکنید؟ فضای مجازی را اگر خواستید میتوانید بجایی نا امن برای دشمن تبدیل کنید یا بشوید نیرویی در ارتش دشمن.

نویسنده:امیرحسین پیری      

انتهای پیام /                                                    

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.