1398-11-07 15:28
1018
0
67301
یادداشت وارده :

شما حاصل انتصاب همان جام زهر نوشانی

غیرت زنان ظریف و باعزت سرزمین من از مردان بی ظرافت و بی عزتی چون شما بیشتر است! وقتی به تن موشی لباس رزم شیر کنند و به میدان فرستند حاصلی جز این نخواهد داشت! شما حاصل انتصاب همان جام زهر نوشانی!

به گزارش گلستان ما ؛ الیا وطن پرست طی یادداشتی نوشت : آقای ظریف ! اگر مرد بودید این چنین ذلیلانه نطق نمی کردید! ایران سرزمین آزادمردان است، شما وزیر خارجه کدام سرزمینی؟! مردان سرزمین من آزادمردانی اند که برای یک وجب خاک کشورشان خون ها دادند، البته شما آن موقع در دامان قبله آمالتان به سر می بردید.

شما سرسفره غیرت ننشسته بودی، سفره همان کسانی که نان خشکشان را بر خون دل می زدند و می خوردند اما دمی جز مقاومت بر نمی آوردند، شما سرسفره آنانی بودی که هنوز دستشان به خون تازه سردارمان آلوده است، سرسفره همان کسانی بودی که دشنام ناموسی لایق خودشان را به سردار عزیزمان دادند، ملت ما ملت امیرکبیر هاست! این همه حقارت را از که به ارث برده ای؟ نان کدام سفره را خورده ای؟

شنیده ام گفته ای که اگر زمان بگذرد رویکرد ملت ایران تغییر خواهد کرد و به مذاکره برمی گردد، گذر زمان بی غیرتمان نخواهد کرد، چرا که غیرت با جان ایرانی جماعت عجین است، اگر شما آنچنان بی غیرتی که تقاضای معامله با خون خشک نشده سردارمان را داری ، بدان که ملت عزتمند ایران از پاسخ قاتلش به حرف بی خردانه و احمقانه تو رگ غیرتشان بیرون زده است.

جوانان غیرتمند سرزمین من جان عزیزشان را برای این نداده اند که چون تویی بر طبل بی غیرتی بکوبد و مضحکه ی متکبران جهان گردد! به یاد ندارم که زینب پس از حسین (ع) خونش را به بهای آزادی و رفاه فروخته باشد؟

ای کاش با ندانم کاری تان ، عزت و غرور80 میلیون ایرانی غیرتمند را برباد نمی دادید! ما از این تحقیرها از تو کم ندیده ایم؛

آنجا که در برابر متکبرین جهان قهقه سفاهت سردادی، حقیرمان کردی!

آنجا که قدرت عظیم نظامیانمان را در برابر دو موشک دشمن، ناتوان خواندی حقیرمان کردی!

آنجا که ویزایت باطل شد و نابخردانه دم از مذاکره زدی، حقیرمان کردی!

آنجا که دشمن برجام نافرجامت را پاره کرد و تو آن را نسوزاندی، حقیرمان کردی!

این همه حقارت را از که آموخته ای؟ به کجا داد خود را بریم؟ به که بگوییم؟ مجلسی که خود از تو بدتر است؟ چرا که اگر اندکی غیرت داشت تا کنون 1000 بار تو را به زیر می کشید!

مگر کر بودید و صدای رسای انتقام را از حنجره زخمی ملتتان نشنیدید؟ مگر کور بودید و اشک و آه و ناله پیر و جوان را در غم فراق سردار عزیزمان ندیدید؟ چگونه خنجر از پشت به قلب رنجدیده ملتتان می زنید؟ شما ادبیات سیاست را که بلد نبودید، ادبیات غیرت را نیز به باد فنا دادید!

به خدا قسم که غیرت زنان ظریف و باعزت سرزمین من از مردان بی ظرافت و بی عزتی چون شما بیشتر است! وقتی به تن موشی لباس رزم شیر کنند و به میدان فرستند حاصلی جز این نخواهد داشت! شما حاصل انتصاب همان جام زهر نوشانی!

اما بدان که خون شهید لیز است! و ببین که کجا ایستاده ای؟ در سراشیبی حقارت! اگر حرفت را پس نگیری به زباله دانی خواهی رفت که ظریف الدوله ها رفته اند!

ایران سرزمین شیرمردانی است که 1400 سال است عزادار حسین (ع) است و منتظر منتقم! غیرت انتقام از دشمنان مردان خدا را، مادران سرزمینم با شیر خود در روضه های حسین (ع) به فرزندانشان خورانده اند. حاشا که گذر زمان بی غیرتمان کند!

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا، صلواتک علیه و اله، و غیبه ولینا، و کثره عدونا، و قله عددنا و شده الفتن بنا، و تظاهر الزمان علینا، أین صاحبنا؟
 این طالب بدم المقتول به کربلا؟!

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.