1401-09-05 09:38
955
0
82398
یادداشت/ محمد دیلم‌کتولی

زنده باد ایران و ایرانی! 

پس از پیروزی ایران به یکباره همه شاهد خوشحالی ایرانیان بودیم. خیابان هایی که فراخوان زده بودند و تصور میکردند امروز در آن درگیری پلیس و اشرار را رقم بزنند به یک میدان جشن با محوریتِ یگان ویژه تبدیل شده بود.

به گزارش گلستان ما، بطور مسلم تا زمانی که ایرانی‌ها با انگیزه و با امید باشند، براندازی، تجزیه، سوریه‌سازی رخ نمی‌دهد.

آغاز تجزیه قطعا با پروژه "افسرده سازی" است که ماموریت آن به شبکه عنکبوتی رسانه ای و بويژه سعودی اینترنشنال‌ها سپرده شده است .

فضای جامعه ای ایران در ۶۰ روز گذشته پس از تولید نفرت و خشم بر روی ریل افسرده سازی پیش رفته بود .

یک کشور زمانی که افسرده شد اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد. سپس برای شکست، سوریه سازی و تجزیه آماده می‌شود.

همین کشور اگر روحیه داشته باشد، هزار بار هم مورد حمله قرار بگیرد خم به ابرو نمی‌آورد.
روز جمعه چهارم آذرماه ، بعد از بیش از ۶۰ روز ناآرامی، یکی از بی‌نظیرترین رخدادهای طول تاریخ ایران رقم خورد. 

ایرانی‌ها در شرایطی که سخت‌ترین جنگ رسانه‌ای و مجازی را پشت سر گذاشته و یک بازی فوتبال را با نتیجه شش بر دو به حریف واگذار کرده بودند به مصاف تیم ولز رفتند.

آنچه در زمین رخداد و آنچه در اطراف زمین اتفاق افتاد؛ یک طرف، حال و هوای عجیب و غریبی که به تمام جامعه ی ایران پس از برد تیم ملی پمپاژ شد طرف دیگر ...

توسط عاملان خبيث پروژه سوریه سازی ، قبل از بازی اول ایران، به شکل بی‌رحمانه ای این تیم تخریب شد. افکار عمومی ایران را دچار ترس و تردید کردند، حتی عدم تمرکز و تردید را به بازیکنان هم تزریق کرده و در نهایت پس از شکست تلخ ایران، با کمک چند کافه چیِ مزدور که استوری هایشان و تبریکاتشان به انگلیس روی اعصاب مردم ایران رژه می‌رفت و همچنین با کمک چند بی هویتِ ، که در خیابان های ایران برای شکست کشور هورا کشیدند، یک شویِ رسانه ای علیه ایران به راه افتاد.

اما جمعه شب دقیقا ماجرا برعکس شد.

از این جهت که مجریان سعودی اینترنشنال و دیگر رسانه‌ها که پس از بازی انگلیس پشتِ سرِ وطن فروش‌های داخلِ کشور پنهان شده و ویدئوهای آنها را منعکس می کردند، وقتی چشمشان به خیابان‌ها افتاد و خودشان را تنها دیدند شخصاً وارد میدان شده و با توئیت و پست هایشان ماتمکده ای راه انداخته و شروع به حمله به ایرانیان خوشحال کردند.

به ویدئوهای اخیر سعودی اینترنشنال دقت کنید. رسماً رواشناس روی آنتن آوردند تا توضیح دهند که حال روحیِ کسی که می‌خواهد براندازی کند چگونه باید باشد.

 سال‌هاست مسئله ی "استفاده از علم رواشناسی در تولید محتوا" در اردوگاه دشمنان وطن روی میز قرار گرفته است.

اگر به رفتار رسانه ای شبکه ی من وتو در دی ماه 96 تا آبان 98 دقت کنید به خوبی متوجه می‌شوید که هدف این رسانه، در مواردی به شکلی کاملا هوشمندانه افسرده کردن جامعه و گرفتن اعتماد به نفس از ایرانیان بوده است.

همین امر در ایام اخیر به شدت از سوی سعودی اینترنشنال ها در دستور کار بوده و تشدید شده است.

 آنچه امروز دیدیم در نوع خود یکی از محکم ترین ضربات بر پیکره ی پروژه ی #افسرده_سازی و گرفتن اعتماد به نفس از ایران بود.

ایران امروز نماد مقاومت است

نماد مقاومت به روحیه، اعتماد به نفس و انگیزه نیاز دارد. اگر به روحیه بازیکنان تیم قبل از بازی اول و نتیجه‌ی بازی و روحیه همین تیم قبل از بازی دوم و نتیجه ی بازی دقت کنید و اگر به حال و هوای ایرانیان در هر دو بازی توجهی داشته باشید این حقیقت به خوبی قابل اثبات است.

هرکسی که ایران را دوست دارد باید این درس را از بازی امروز بگیرد: هم در حوزه زندگی فردی، هم در زندگی جمعی و هم در فضای عمومی حاکم بر ایران، باید باید و باید انگیزه، شور، اعتماد به نفس و نشاط حاکم باشد.

هر کاری که می‌توانیم باید به عنوان سربازان ایران برای حکم فرمایی این فضا بر کشور انجام دهیم و بدانیم که اثراتش از هر کاری برای مستحکم کردن پایه‌های ایران و تضعیف دشمنان ملت بیشتر است.

امروز و پس از پیروزی ایران به یکباره همه شاهد خوشحالی ایرانیان بودیم. خیابان هایی که فراخوان زده بودند و تصور میکردند امروز در آن درگیری پلیس و اشرار را رقم بزنند به یک میدان جشن با محوریتِ یگان ویژه تبدیل شده بود.

به طور مثال در بعضی موارد بچه های یگان ویژه طوری شادی می کردند که یکی باید خودِ بچه های یگان ویژه را جمع میکرد...

اما باید به رغم امه کاستی ها و سختی ها در خیابان‌های شهرهای ایران شادی کرد و جشن گرفت و فریاد زد .

 امروز، پس از هفتاد روز ناامیدی شده به این کشور هم خود خود زندگی است و هم دفاع از مرزهای ایران است.شکست دادن دشمن خارجی مهاجمی است که می خواهد با ناامیدی و خشم ما راصد پاره کندو مقابل یکدیگر بگذارد. 

دشمنی که میخواهدآنقدر ناامیدمان کندکه تن به«خودکشی ملی»و«خودزنی ملی»دهیم.

و البته باید شادی خودمان راهم رسانه‌ای کنیم زیرا در«دیکتاتوری جو»ساخته شده توسط این رسانه‌های تبهکاربسیاری از اقوام و عزیزان ماهم قطب‌نمای ملی شان گیج شده ومثل ادمهای هیپنوتیزم شده مسخ شده و دچار خودزنی شده‌اند و ممکن است به‌خاطر انتشار همین شادی ساده هم ما راسرزنش و شماتت کنند. 

اما این هجمه هفتاد روزه دشمن باید شکسته شود و ما مردم باید این خط دشمن را بشکنیم. بایدشجاعت اخلاقی به خرج دهیم واز مرزهای روانی ایران پاسداری کنیم.

میتوانیم.موساد وسیاوبی‌بی‌سی واینترنشنال با حربه‌های جادویی رسانه‌ای-روانی،ممکن است شناخت مارا برای مدتی محدود مخدوش کنند، اما این کشور ریشه‌اش بسیارعمیق‌تر ازآنست که شکست بخورد.برمیگردد،خودش را،وطنش را پیدامی کند و در دقیقه ۹۸ و حتی آخرین لحظات وقت اضافه پیروز می شود.

ایران و ایرانی با شکوه و با صلابت است و هیچ قدرتی نه با سلاح جنگ سخت و نه با سلاح جنگ نرم و نه ترکیبی از سلاح های آزمایش شده در لیبی و سوریه و اوکراین ، توان شکستن آن را ندارد .

اینجا ایران است پر قدرت و صبور و مقاوم 
زنده باد ایران و ایرانی .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.