1399-03-05 23:10
1139
0
68771
پاسخ علی منصوری پیشکسوت و فعال رسانه استان گلستان به یادداشت خاتمی ممنونم سید ابرهیم نبوی؛

خاتمی، افتخار چه کسانی است؟!

خاتمی، شما افتخار آنانی هستی که بخاطر ارتباطاتت با جرج سروس پدر انقلاب های مخملی ، توطئه براندازی نظام جمهوری را در اندیشه می پروراندند؛ آری شما افتخار و بازمانده های همان تفکرید !

به گزارش گلستان ما، علی منصوری پیشکسوت و فعال رسانه استان گلستان به یادداشت خاتمی ممنونم سید ابرهیم نبوی خاتمی با طرح این سوال که، خاتمی  شما افتخار چه کسانی هستید؟!؛ پاسخ داد ونوشت: خاتمی، شما افتخار آنانی  هستی که بخاطر ارتباطاتت با جرج سروس پدر انقلاب های مخملی ، توطئه براندازی نظام جمهوری را در اندیشه می پروراندند؛ آری شما افتخار و بازمانده های همان تفکرید !

شما افتخار  تفکر لیبرالیستهایی هستی که وقتی آمدی بیشترین اهانت را  در روزنامه های زنجیره ای به مقدسات این مردم کردند!

خاتمی، تو افتخار کسانی  هستی که با عوام فریبی و با نام مبارک امام خمینی وقتی آمدی؛ ضد خط امام عمل کردی!

خاتمی، تو افتخار و امید و دستمایه تفکری هستی که وقتی آمدی آزادی حقیقی را به مسلخ گاه  بردید و به اسم آزادی، عفاف و حجاب را در کشور دستخوش تفکر آزادی غرب وحشی نمودید!

شما با شعار توسعه سیاسی  و با  بی برنامگی برای توسعه همه جانبه کشور آمدی و با آن  بجای پرداختن به کارهای زیر ساختی کشاورزی و صنعتی با واردات بی  رویه ، کشور را وابسته و استقلال اقتصادی کشور را نابود کردید
 
آری تو افتخار برای هیچ رهرو واقعی خط امام نیستید؛ چون پیروان امام، راه امام  را در کلام امام جستجو می کنند. راه امام یعنی آرمانهای امام ، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و حمایت از محرومین ومظلومین جهان؛ اما شما راه  را در گفتگو با گرگ صفتان و شیطان بزرگ جستجو می کردید؛ بجای تقویت تفکر امام  در بخش اتحاد جهان اسلام و حمایت از نهضت های آزادی بخش و نجات محرومان جهان، شعار زنده باد دشمن را دادی و هویت دشمن ستیزی با دشمنان خدا را زیر سوال بردی؛ چون خدا در قرآن فرمودند: هَا أَنْتُمْ أُولَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿١١٩ آل عمران _آگاه باشید؛ چنانچه شما آنها را دوست می‌دارید آنان شما را دوست نمی‌دارند و شما به همه کتب آسمانی ایمان دارید و آنها در مجامع شما اظهار ایمان کرده و چون تنها شوند از شدت کینه بر شما سر انگشت خشم به دندان گیرند. بگو: بدین خشم بمیرید، همانا خدا از درون دلها آگاه است.)

خاتمی، افتخار  کسانی هستی  که همیشه با خط واقعی امام و ارزشهای نظام مقدس جمهوری زاویه داشته و دارند .

آری وقتی خاتمی آمد، باعث امید در دل زندانی های سیاسی جاسوس؛ همچون عباس امیرانتظام  شد که به استناد اسناد لانه جاسوسی صدمات و خسارت‌های فراوانی به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران وارد کرده بود.

 هم او که ارتباط سری اش با سفارت آمریکا و سازمان سیا، نفوذ در نهادهای فرهنگی ایران و همسویی با منافع آمریکا، سخنرانی‌هایی در راستای مقاصد غربی، در اختیار قرار دادن اطلاعات حساس به امید از سر‌ گیری روابط بین ایران و آمریکا" یاد می کنند.

خاتمی، تو افتخار برای غرب زدگانی هستی  که حقارت فرهنگ غرب را گدایی می کنند و دل خوش به ولنگاری فرهنگی در جامعه اند نه مردم با غیرتی که برای ارزشهای این انقلاب بیش ۳۰۰هزار شهید و جانباز  دادند و در هر زمانی که انقلاب نیاز به حضور در صحنه دارد با بصیرتی وصف ناپذیر در دفاع از انقلاب حضور مومنانه داشته و دست از خط امام و میراث گرانبهای امام یعنی ولایت فقیه وحمایت از نظام و کشور بر نداشتند.

افتخار به خاتمی برای کسانی است که با آمدنش حلقه منحرفین فکری کیان در تقابل جدی با آرمانهای امام خمینی، جان گرفت و با یادداشت های عبدالکریم سروش با موضوع مجموعه مقالات تفصیلی معروف «قبض و بسط تئوریک شریعت»  سرآغاز ترویج نسبیت در معارف دینی و قرائت لیبرالیستی از دین بر مبنای آرای فیلسوفانی چون کارل ریموند پوپر بود.

افتخار دیگر به خاتمی برای اصلاح طلبان دوم خرداد آن است که هنوز به خود اجازه ندادند که از شرکت کنندگان کنفرانس برلین علی رغم اهانت هایشان به آرمان های امام  (ره )  و زیر سوال بردن کار آمدی دین در عرصه حکومتی در آن کنفرانس اپوزسیون خارج از کشور، برائت نجستند؛ در حالی که امروز شاهدیم و برخی از آنان تحلیلگر بی بی سی در خارج از کشورند.

خاتمی را باید در تفکرش جستجو کرد، علت این همه پیوند با دگراندیشان غرب گرا چرا ؟ او را در دین داری ودین باوری و پیروی از خط امام راحل باید با شهید رجایی مقایسه کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.