1399-03-06 11:02
982
0
68777
به قلم "وحید حاج سعیدی"

ثبت نام 6700 خودرو و سلطان مراکش

این روزها که اخبار مهمی نظیر دست به قلم شدن دنیا نیکبخت و سوشا مکانی، خدا حافظی تتلو با دنیای موسیقی، دستگیری خواهر تتلو، راز جوان ماندن پوست بازیگر زن و غیره کمتر مورد توجه رسانه های رسمی قرار گرفته است، خبر ثبت نام 6700 خودرو توسط یک زوج موفق به اخبار روز مملکت تبدیل شده است تا جایی که محسن رضایی امکان ثبت نام این تعداد خودرو را بدون رانت امکان پذیر نمی داند

به گزارش گلستان ما، این روزها که اخبار مهمی نظیر دست به قلم شدن دنیا نیکبخت و سوشا مکانی، خدا حافظی تتلو با دنیای موسیقی، دستگیری خواهر تتلو، راز جوان ماندن پوست بازیگر زن  و ... کمتر مورد توجه رسانه های رسمی قرار گرفته است، خبر ثبت نام 6700 خودرو توسط یک زوج موفق به اخبار روز مملکت تبدیل شده است تا جایی که محسن رضایی امکان ثبت نام این تعداد خودرو را بدون رانت امکان پذیر نمی داند! یا وقتی صحبت از ثبت نام به وسیله ربات شد، رئیس ایران خودرو گفت: اگر فردی بتواند با ربات برای خرید خودرو نام‌نویسی کند، به وی خودرو جایزه می‌دهیم!

از حضرت فروید و اذناب ایشان پنهان نیست از شما چه پنهان، انسان ها دارای توانمندی های گسترده ای هستند و کافی است که شما به این توانمندی ها باور داشته باشید. 6700 خودرو که خوب است حتی می توانید 67000 خودرو ثبت نام کنید! قرار نیست چون ما توان ثبت نام یک خودرو را هم نداریم به دیگران تهمت بزنیم و بعد هم خلق الله را بفرستیم گَل دار یا برای نمایندگان مجلس دهم درد سر تعزیری 61 ماهه بتراشیم. از قدیم و ندیم گفته اند: « کار نشد نداره» یا « خواستن توانستن است» حالا این لابلا گاهی اوقات هم یواشکی می گفتند: «به زر آسان شود دشوار عالم» و باقی ماجرا...

در خصوص ثبت نام این تعداد خودرو باید اذعان داشت یکی از راه های کسب درآمد استفاده از ظرفیت خانوادگی و فامیلی است. درست است که دیگر کسی مثل چنگیز خان مغول که 2000 فرزند داشت و جد نیم درصد از مردم کره زمین محسوب می شد یا اسماعیل ابن شریف سلطان مراکش که 867 فرزند داشت، وجود ندارد ولی راه برای بچه دار شدن زیاد است!

از آنجایی که برای ثبت نام هر خودرو نیاز به یک کد ملی است و طبیعتاً زاد و ولد در این حجم در عصر حاضر غیر طبیعی است، شما می توانید با پذیرش سرپرستی 6698 کودک بالای 18 سال، به همراه کد ملی خودتان و همسرتان در مجموع 6700 خودرو ثبت کنید. اصلاً اگر توانایی دارید می توانید 9998 کودک را به سرپرستی قبول کنید و سر راست 10000 خودرو ثبت نام کنید و نام تان را هم در گینس ثبت کنید!

البته این یک شیوه معمول است ولی ممکن است به دلایل اداری، زمان زیادی در بهزیستی صرف کنید! یک راه ساده تر کسب اطلاعات از تهیه کننده و کارگردان چنین سریال های فاخری است! جهت اطلاعات بیشتر و تکمیلی می توان از هنرمندانی چون مهدی جمالی مدیرعامل قبلی سایپا ، محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان مجلس دهم کمک گرفت که اتفاقاً نطق های آتشینی در خصوص نابسامانی بازار خودرو ایراد فرموده بودند و الان با تارهای صوتی نیم بند تکلم می کنند! فقط این توصیه را از حقیر داشته باشید حتی اگر به شما پیشنهاد تست دادن در چنین سریال هایی داده شد، بی خیال شوید! چون اول کار همه حساب ها و شرکت ها و صوری هستند ولی آخر سریال اعدام ها واقعی است! از ما گفتن بود!

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.