1398-08-13 09:50
2037
1
66161

انقلاب اسلامی «بن بست» ۴۰ ساله برای استکبار

ناقوس نابودی اسرائیل و آمریکا به صدا درآمده و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی «بن بست» ۴۰ ساله ای برای استکبار رقم زده است.

به گزارش گلستان ما، رسیدن به چهلمین پله اقتدار انقلاب اسلامی و گردش تاریخی ملت ایران برای صعود به اوج اقتدار و عزت موضوعی است که هویت و ماهیت استکبار را به خطر انداخته است.
 
در ابتدای انقلاب و در بحبحه هجمه های بی شمار منافقان و حمایت های بی دریغ آمریکایی ها برای زمین زدن انقلاب در حالی که تنها تکلیف و ادای دین به خون شهدای انقلاب و ایثارگری های ملت انگیزه ایستادگی را در رگ ها و کالبد انقلاب به گردش در می آورد ملت ایران از هر قشر، طیف و هر جریانی به تکلیف خود عمل کرد.
 
ملت ایران بی آنکه بدانند انقلاب ماه دیگر می ماند یا سال دیگر، تنها برای آزادی از چنگال کرکس های ظلم و جور جای جای کشور را با خون خود آبیاری کرد.
 
خون آزادی خواهانه ترین ملت دنیا منجر به آن شد که سد استکبار در برابر هیمنه اراده مقاومت مردم فرو بریزد، حال مزدوران تاریکی در زیر نور حقانیت ایران به تاریکی های تاریخ فرو رفتند و ناقوس اضمحلال مستکبران نیز به صدا در آمده ولی با توطئه‎ها و شائبه‎ های مسموم به دنبال عملیات فریب هستند که بار دیگر افکار مضمحل خود را در لاله زار ایران بپروانند.
 
تفسیر زیبایی بود که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که«جای شهید و جلاد عوض نشود»، امروز دشمنان انقلاب اراده ملت را که باعث تنومند شدن درخت انقلاب شده نشانه رفتند و بنیان های ضعف و ناامیدی و ناکارآمدی را به گردن استکبار ستیزی می اندازند.
 
صدای شکسته شدن استخوان های استکبار جهانی زیر چکمه های استقلال طلبی ملت ایران که منجر به بیداری اسلامی و بیداری ملت های آزادی خواه دنیا شده به گوش می رسد.
 
روح مسیحایی امام(رحمه الله علیه) در نفس قدسی ملت ایران گره خورده و منجر به اراده پولادین و روحیه ایستادگی در برابر مستکبران شده است که به واسطه آن ندای هوشیاری و بصیرت را در حماسه هایی چون 13 آبان در جای جای ایران طنین انداز می کند.
 
حال یاوه گویان آمریکایی بی آنکه خود را در خون های به زمین ریخته و مشکلات معیشت و اقتصاد ایران با تحریم های ظالمانه و حمایت های کور کورانه از منافقان و کوردلان نظام شریک بدانند چهل سال سربلندی و عزت را بن بست می خوانند.
 
ناقوس مرگ اسرائیل و آمریکا به صدا درآمده و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی بن بست ۴۰ ساله ای برای استکبار رقم زده است نه آنکه خود در بن بست باشد.
 
بر اساس این اراده است که مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به گونه ای سخن می گویند که هیچ روزنه ای برای مذاکره با آمریکا باقی نمی ماند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

قاضی

بحبحه!!

0
0
پاسخ
1398-08-13 12:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.