1394-06-16 08:30
1177
0
20152
فرماندار گميشان:

ميگو گميشان سر سفره خانواده های نيازمند

فرماندار گميشان با توجه به درآمد مطلوب و پايدار ميگوي گميشان خواستار ايجاد طرح هاي اشتغالزايي در مزارع گميشان براي محرومين واقعي شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، جلسه زكات شهرستان گميشان ، روز گذشته با حضور باغباني  رييس كميته امداد استان ، ائمه جمعه گميشان و خواجه نفس ، فرماندار گميشان و اعضاي كميته زكات شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

باغباني مدير كميته امداد گفت استان گلستان در پرداخت زكات هميشه مقام اول و يا دوم را در كشور به خود اختصاص داده است وي افزود آنچه مورد تاكيد كميته امداد و سفارش شخص رهبر انقلاب است اين است كه زكات جمع آوري شده در هر منطقه تماما در همان منطقه صرف شود و اولويت اول اين هزينه صرف تامين مايحتاج نيازمندان شودو كارهاي عمراني نظير ساخت مسجد و جاده سازي و ..در اولويت بعدي قرار گيرد.

ميگوي گميشان سرمايه گذاري مطمئن و پايدار براي اشتغالزايي جوانان گميشان

فرماندار گميشان با توجه به اينكه اشتغالزايي و خودكفايي مددجويان از اهم اهداف كميته امداد است از رييس  كميته امداد استان خواست تا از ظرفيت ميگوي گميشان براي اشتغالزايي جوانان نيازمند و جوياي كاراستفاده شود.

ضمير افزود: هر هكتار ميگوي گميشان 3 تن برداشت مي شود و با احتساب هر كيلو 20 هزار تومان 60 ميليون تومان درآمدزايي دارد و اين نعمت بزرگ الهي مي تواند نه تنها جوانان بيكار گميشاني بلكه زمينه اشتغالزايي ديگر جوانان استان را فراهم كند.

فرماندار گميشان ادامه داد: 1000 هكتار از اراضي كشت ميگو يعني يك چهارم كل زمينها براي جوانان بومي در نظر گرفته شده است و در صدد هستيم 30 تا 40 درصد آنرا براي فعاليت خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي اختصاص دهيم .

در ادامه رييس كميته امداد گميشان ضمن استقبال از طرح پيشنهادي فرماندار گميشان آمادگي كميته امداد براي ورود به اين طرح را اعلام كرد و افزود با دادن وام هاي كم بهره به صورت مرحله اي جوانان نيازمند را تا حصول نتيجه حمايت مي كند.

DSCN0565

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.