1398-05-08 05:54
1308
0
64710
معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) گیلان خبر داد؛

مشارکت ۱۰۰ مسجد اهل سنت گیلان در بازسازی گمیشان/ تقدیر علمای اهل سنت از سپاه قدس گیلان

معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) گیلان از مشارکت ۱۰۰ مسجد اهل سنت این استان در بازسازی گمیشان گلستان با محوریت سپاه قدس استان گیلان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام افندی سراج عباس‌زاده‌ناوی در دیدار با علما و متنفذان منطقه سیل‌زده گمیشان گلستان اظهار کرد: مردم استان گیلان به‌ویژه مردم شهیدپرور شیعه و سنی شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و آستارا در ساخت مناطق سیل‌زده استان گلستان با محوریت سپاه قدس استان گیلان مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی الگویی در جهان اسلام است، افزود: وحدت، مهربانی، برادری، کمک به همنوع از سفارش‌های بزرگان و علمای دین مبین اسلام است.

معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) تالش با بیان اینکه خود را برادر و یاور مردم سیل‌زده استان گلستان می‌دانیم، گفت: ۱۰۰ مسجد اهل سنت در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و آستارا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای سیل‌زدگان گمیشان گلستان است.

عباس‌زاده‌ناوی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سپاه قدس گیلان به سیل‌زدگان اهل سنت در گمیشان گلستان بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی باهمت سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان دایر شده است.

به گفته وی، مردم استان گیلان با محوریت مساجد و همت ائمه جمعه و جماعات برای ساخت و نوسازی ۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان تلاش کرده و گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان در گلستان مستقرشده و فعال‌اند.

معاون حوزه علمیه اهل سنت محمدیه (ص) با دعوت از عموم مردم شیعه و سنی گیلان در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی خاطرنشان کرد: کمک به مردم سیل‌زده اهل سنت گلستان نمونه‌ای از وحدت بی‌بدیل شیعه و سنی در کشورمان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.