1393-08-02 15:58
2197
0
4793
معاون فرماندار گميشان:

مرگ برآمريكا شعار آغازين ملت بيدار ايران است كه هرگز حذف نخواهد شد

كمال غريبي گفت:آمريكا به عنوان نماد شيطان بزرگ بايد نفرين شود و اين استكبار ستيزي در همه مسلمانان وجود دارد و تفاوتي بين شيعيان و اهل سنت وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، كمال غريبي معاون فرماندار گميشان در جلسه هماهنگي ستاد يوم الله 13 آبان كه صبح امروز در فرمانداري گميشان برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و نام شهداي 13 آبان گفت: 13 آبان 58اوج اقتدار دانشجويان و دانش آموزان پيرو خط امام بود.

وي در ادامه گفت: سفارت خانه هاي آمريكا در كشورهاي مختلف جاسوسخانه هاي اين كشور بود كه حمله و تسخير لانه جاسوسي امريكا در ايران موجب شد پايگاه آمريكا در ديگر كشورها نيز متزلزل شود .

معاون فرماندار افزود: آمريكا به عنوان نماد شيطان بزرگ در دنيا بايد نفرين شود و اين شعار مرگ بر آمريكا هرگز حذف نخواهد شد زيرا شعار تولدي و آغازين ملت بيدار ايران است.

كمال غريبي در ادامه به جنايات گروه تكفيري داعش در منطقه اشاره كرد و افزود: داعش زاييده آمريكا و اسرائيل است كه امروز گريبان خودشان را هم گرفته است.

معاون فرماندار گميشان در پايان همه را به الگو گيري از افتخارآفرينان 13 آبان دعوت كردو از همه ادارات و نهادها خواست تا مراسم راهپيمايي 13 آبان امسال را با شكوهتر از سالهاي قبل برگزار كنند تا دنيا بفهمد ملت ايران همه در مقابل استعمارگران ايستاده و با هم متحد هستند و در اين ميان هيچ تفاوتي بين شيعيان و اهل سنت وجود ندارد.

a1301

a1303

a1305

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.