1394-04-23 15:03
7547
1
17547
پتانسیل عظیم و ارزشمند گردشگری در سواحل خزر؛

سواحل زیبای چارقلی گمیشان مقصد بسیار زیبا و مهم کشف نشده گردشگری در گلستان + تصاویر

سواحل شنی دریای خزر در روستای چارقلی گمیشان ، زیباترین ساحل استان گلستان و قطعا یکی از مقصدهای مهم گردشگری  استان است ، پتانسیل عظیم و ارزشمند گردشگری که هنوز کشف نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل ازساحل گمیشان ، روستای چارقلی با داشتن ساحلی شنی و زیبا یکی از امن ترین و زیباترین سواحل شمالی کشور را به خود اختصاص داده که با کمترین هزینه و سرمایه گذاری قابلیت تبدیل شدن به یکی از نقاط گردشگری مهم در کشور را دارد.

خوشبختانه در سالهای اخیر امانگلدی ضمیر فرماندار گمیشان نگاه ویژه ای به این منطقه داشتند و کارهای مهمی در این زمینه انجام شد، اصلاح جاده منتهی به روستای چارقلی و جاده منتهی به ساحل مهمترین گام در جهت توسعه این ساحل بود که صوت گرفت.

سواحل چارقلی دارای عمق بسیار مناسب و ایمن می باشد به طوری که کودکان به راحتی می توانند در ساحل آن بازی کنند ، و همه شرایط به گونه ای فراهم است که سرمایه گذاران بخش خصوصی با حداقل سرمایه گذاری قادر خواهند بود پروژه های مهم و سودآور در منطقه ایجاد کنند.

نبود آلاچیق جهت استراحت مسافرین ، جای خالی نیروی انتظامی و غریق نجات و سرویس بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی از کمبودهای مهم ساحل زیبای چارقلی است اما با همه این اوصاف چارقلی در ایام تعطیلات پذیرای مسافرانی از سراسر استان می باشد.

چارقلی قطعا بعد از بندرترکمن و بندرگز ، سومین مقصد مهم گردشگری ساحلی در استان است و امید است با نگاه ویژه مسئولین استانی این پتانسیل مهم هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و شاهد روزهای پر رونق تر گردشگری در این منطقه باشیم

روستای چارقلی در غربی ترین نقطه بخش مرکزی شهرستان گمیشان واقع در استان گلستان قرار گرفته است. فاصله آن از مرکز استان( گرگان) 50 کیلومتر بوده و در شمال غرب بندر ترکمن و جنوب غرب گمیشان در فاصله 15 کیلومتری واقع شده است.

حضور گردشگران آلمانی در چارقلی

ماهیگیری در مسیر رودخانه گرگانرود که از وسط روستای چارقلی می گذرد  یکی از جاذبه های فوق العاده در گمیشان محسوب می شود که همه ساله گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می کند

saiiady02

saiiady03

saiiady04

saiiady05

گشت و گذار ماشینهای عروس در ساحل چارقلی

kajave02

kajave03

kajave04

kajave06

kajave01

سواحل زیبای دریای خزر درروستای چارقلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.