1396-12-21 13:14
946
0
51489
فرماندار گمیشان:

بیمارستان ۹۶ تختخوابی در گمیشان احداث می‌شود

فرماندار گمیشان گفت: این شهرستان فاقد بیمارستان بوده و قرار است به زودی عملیات احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی آغاز شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، امیرشیر توماج ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان گمیشان در دستور کار قرار دارد و زمین آن نیز از سوی خیرین واگذار شده است.

وی افزود: در حال حاضر هم مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان در نظر گرفته شده که امیدواریم به زودی کارهای مربوط به آن شروع شود.

فرماندار گمیشان یکی از نیازهای ضروری این شهرستان را 4 بانده‌کردن محور گمیشان- بندرترکمن برشمرد و گفت: چهاربانده کردن مسیر کردکوی- بندرترکمن انجام شده و قرار است محور بندرترکمن به آق قلا نیز چهاربانده شود. در کنار این اقدامات چهاربانده کردن محور گمیشان به بندرترکمن نیز یکی از الزامات اساسی است که در سال‌های گذشته مغفول ماند.

وی اظهار داشت: گمیشان ظرفیت‌های کم‌نظیری برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف دارد که باید ابتدا زیرساخت‌های مربوط به حضور آنان را فراهم کرد.

توماج با بیان اینکه بخش گردشگری می‌تواند زمینه اشتغال جوانان را در شهرستان مرزی گمیشان فراهم کند، گفت: جاذبه های خوبی در سطح این شهرستان وجود دارد که می‌توان از گلفشان‌های قارنیارق و نفتلیجه، سواحل بکر و زیبای چارقلی، خانه های تاریخی و غیره نام برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.