1396-12-27 13:58
864
0
51754
فرماندار گمیشان:

بیش از 476میلیارد تسهیلات اشتغالزایی شهرستان گمیشان در سال جاری تصویب شد

فرماندار گمیشان در آخرین جلسه ستاد اشتغال شهرستان در سال 96 گفت: 476 میلیارد و 144 میلیون ریال اعتبارات تصویب شده در سال جاری برای تسهیلات اشتغالزایی در سطح شهرستان می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیرشیر توماج فرماندار گمیشان اشتغال را برنامه ای همه ساله برای مسئولین دانست و افزود: مسئولین دستگاه ها باید اشتغال را مهمترین اولویت خود بدانند و برای انجام آن برنامه ای مستمر داشته باشند.

وی ادامه داد: همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها و بانک می تواند به ثمر رسیدن اشتغال را تسریع ببخشد.

00s

توماج با اشاره به برنامه های انجام شده در طول سال در راستای اشتغال خاطر نشان کرد: همایش ها، کلاس ها و دوره های متنوعی در سطح شهرستان با حضور اساتید مجرب و کارآمد کشوری، استانی و شهرستانی در سال 96 انجام شده است.

وی اضافه کرد: اینگونه برنامه ها و ایجاد مراکز مشاوره شغلی با توجه به نیازهای موجود در منطقه زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می کند.

توماج  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح های به تصویب رسیده جهت دریافت تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی و عشایری بیان داشت: تاکنون 15 طرح با اعتبار 152 میلیاردو 702 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 200 نفر به تصویب رسیده است.

وی افزود: در قالب طرح های مشمول اعتبارات بند الف و ب تبصره 18 قانون بودجه سال 96 کشور نیز 9 طرح با اعتبار 323 میلیاردو 442 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 119 نفر به تصویب رسیده است.

توماج تصریح کرد: راستی آزمایی از طرح های از برنامه های دیگر ستاد اشتغال شهرستان می باشد که در این راستا از 59 واحد بازدید شده است.

فرماندار گمیشان در پایان با بیان اینکه شهرستان فراتر از تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل نموده است، گفت: 619 نفر اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های سطح شهرستان می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.