1396-05-20 07:59
3248
0
42580
رتبه 501 کنکور سراسری:

من در هیچ یک از کلاس های کنکور شرکت نکردم/ برای داشتن رشته، دانشگاه و آینده خوب، تلاش کردم

رتبه 501 کنکور از شهرستان آزادشهر گفت: بنده در کلاس های کنکور شرکت نکردم و تنها کلاسی که برای آزمون کنکور در آن شرکت کردم کلاس تقویتی فیزیک بود.

در گفتگو با یکی از رتبه های برتر کنکور سراسری شهرستان آزادشهر، وی از شرایط درس خواندن و شرایط جوی محیط خانه و انتظارات خانوده خود سخن گفت.

علی بذرافشان رتبه 501 کنکور سراسری و از دانش آموختگان مدرسه نمونه امام حسین(ع) آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نحوه مطالعه خود اظهار کرد: بنده قبل از عید دروس فیزیک و زبان را مطالعه کرده بودم و از عید به بعد در هر روز قسمتی از همه کتاب ها را می خواندم.

بذرافشان ادامه داد: بنده در کلاس های کنکور شرکت نکردم و تنها کلاسی که برای آزمون کنکور در آن شرکت کردم کلاس تقویتی فیزیک بود. در رابطه با زمان مطالعه دروس نیز باید بگویم بطور میانگین 6 تا 7 ساعت در روز درس می خواندم و برای دروس اختصاصی وقت بیشتری می گذاشتم اما نه آنچنان که مثلا دو برابر باشد.

رتبه 501 کنکور افزود: شعار من این است، رشته خوب ، دانشگاه خوب و آینده خوب، و برای همین تلاش کردم. البته مدیر مدرسه ما جوایزی را برای نفرات برتر کنکور در نظر گرفته است و این هم انگیزه بیشتری ایجاد کرد. سهم من از این جوایز یک میلیون تومان می باشد و اگر رتبه من یک رقم پایین تر بود 500 هزار تومان به آن افزوده می شد.

خانواده من در هیچ زمینه ای کم نگذاشتند

وی در خصوص برخورد خانواده خود گفت: خانواده من در هیچ زمینه ای کم نگذاشتند و خیلی برای من تلاش کردند. من دوست داشتم توقع آنها را برآورده کنم و رتبه خوبی در کنکور بدست بیاورم و همین باعث فشار روانی روی من شده بود و اندکی استرس ایجاد کرده بود.

بذرافشان در خصوص علاقه تحصیلی خود گفت: دوست دارم در یکی از رشته های کامپیوتر یا برق ادامه تحصیل بدهم، اما برای تضمین آینده شغلی تحصیل در این رشته ها را در دانشگاه فرهنگیان ادامه خواهم داد.

رتبه 501 کنکور در رابطه با رتبه خود بیان کرد: رتبه بدی نیاوردم، اما اگر تلاش بیشتری می کردم، موضوع را جدی تر می گرفتم و فشارهای روانی روی بنده نبود بطور حتم اوضاع بهتر از این می شد.

وی در پایان از خانواده، مسئولین مدرسه و بخصوص دبیر فیزیک خود آقای فروتن تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.